Gå til innhold

Endelig:O)


makkapakka med spire

Anbefalte innlegg

Nå er det "bare" 200 dager igjen til termin..... Første mål er nådd, og på søndag vandrer jeg videre inn på 2.tri.. VAr hos legen på onsdag og fikk høre hjerte til skatten min slå for første gang.. Er veldig sikker på at dette kommer til å gå bra..

 

Kvalmen har også begynt å slippe litt taket så nå tror jeg at jeg/vi går en nydelig høst i møtet...

 

Håper dere andre også får en fin høst og et fint svangerskap:O)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er ikke noe kjekkt å være kvalm.. har vært kvalm i 6 uker nå, hypermesis... Jeg har termin 6 mars..

Er dette ditt første barn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meg du spør? Har en gutt på 15 mnd. Hvis du er hyp. kvalm så skal jeg bare tie still med mitt, er bare uggen og sliten heldigvis:) Håper du snart blir bedre:))) Ditt første??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja var deg:O) Ja føler det kommer seg litt nå... Kaster fremdeles opp en del, men langt ifra så mye som jeg gjorde..

 

Dette er mitt første ja, er kjempe spent på tiden framover.. Gleder meg masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma i mars07

 

jeg har sluppet unna oppkast heldigvis, kan tenke meg det er helt j.... lykke lykke til videre, håper formen kommer seg snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg du blir i bra form igjen om ikke alt for lenge, så du kan nyte det å gå gravid, kose deg med magen og gjøre akkurat som du vil. God bedring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, tror og håper at det bedrer seg nå, er 12 uker på søndag og allerede er jeg litt bedre...

 

Hvor langt er du kommet barn i magen:) ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...