Gå til innhold

I dag er faktisk livet herligt !!!


mor til 4 i mars

Anbefalte innlegg

I dag må eg bare få si at livet er herligt, sola skinner ogde tre guttene mine våknet med eit smil, og i dag er eg faktisk heller ikke så veldig kvalm heller , er ti uker på vei og føler kvalmen slipper taket nå.

på manda begynner de to eldste på skolen igjenn, en i 6 klesse og en spent førsteklassing, så i dag skal hele familien på kosetur te byn og kjøpe resten av skolekler og bare kose oss -

Så eg håper det snur seg for alle dere med kvalme og bekymringer også snart og at dere også får ein like flott dag som oss .

måtte bare dele solskinnsdagen min med noen andre!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra, samme her, nyter livet for tiden, har nett fortalt nyheten til svigermor og hun ble kjempe glad!! Siden du har flere barn, bare lurte jeg på, er det en utrolig stor forskjell på det å ha en til det å få to? Synes liksom dagene går i ett nå mens jeg bare har en, skjønner liksom ikke helt hvordan tiden skal strekke til med to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei eg synes ikke det er så stor forskjell det er nok viktigt å prøve å førebygge sjalsi i første omgang , eg har alltid hatt god hjelp i begynnelsen av mamma og svigermor både te å ta seg av minstemann sånn at eg kan bruke ta tida mi på dei eldste og te å skjemme dei eldste litt ekstra ut .

ellers så blir det fort ein vane å veretobarns mor så snart husker du ikke forskjell engang , må liksom igjennom dei same rutinene uansett og det tar ikke så mye lenger tid med to enn tre osv

men dagene går i ett her også altså er ganske herligt å sette meg ned i åtte tida når ungene er i seng og kan koble av med mannen min ja .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med et friskt pust av solskinn på 1 trimester.. Takk for at du deler din flotte dag med oss!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er vi ikke heldige som får være gravide? Her skinner solen, frøkna er på butikken med pappaen sin mens jeg får slappe av=)

Er uheldigvis ganske kvalm enda, og spyr alt mat op igjen, men hva gjør egentlig det i det store og hele?

Det er verdt det!

 

Ha en fin dag alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, livet er herlig!

Jeg er gravid og i dag feirer vi 1 års forlovelsesdag.

:)

Skulle egentlig gifte oss neste vår, men nå ser det ut til at vi må utsette det et år. Og det gjør jo ingenting. Vi venter barn! Hurra!

 

Takk for positivt innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...