Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, da har jrg vært hos overlegen til undersøkelse og GU. Han mente at en HSG (røntgen med kontrast) ikke var nødvendig fordi at det måtte være åpning siden jeg ble gravid etter sterilisering. Han mente vi skulle prøve i vei, og komme tilbake i slutten av oktober hvis jeg ikke var blitt gravid. Innen da skal vi ha bestemt oss for om vi vil ha IVF eller rekonstruksjon av egglederen. I mellomtiden skal sambo ta sædprøve og jeg skal ta blodprøve for å sjekke min biologiske alder. Tok innvendig UL, og alt var flott. Har EL straks, og hadde stor fin eggpose.

Jeg kjente jeg ble litt usikker¨da han anbefalte oss å gå for rekonstuering istedet for IVF. Har lest på nettet at man anbefaler IVF. Det positive var iallefall at han mente vi vil få dekket dette offentlig. Hvis vi velger IVF er det 6 mnd vente tid i Porsgrunn.

Føler at vårt ønske om barn blir tatt på alvor og at legene skjønner at alderen vår ikke jobber for oss. Det er jo en aldersgrense på 38 for å få IVF.

Da jeg sa til legen at vi VIL ha barn, svarte han at det skal nok gå bra. Vi skulle selvfølgelig få arving til gården. :-)

Har EL i helga, så her blir det knallhard "baby jobbing."

Fortsetter under...

Regner med at du er for travelt opptatt til å være her ikveld lal69. Stå på kanskje du slipper IVF eller rekonstruksjon. Disse månedene går så fort når vi sliter slik mnd etter mnd så jeg skjønner du blir utålmodig. Flott at du har fått sjekket at alt er bra, og at mannen vil ta sædprøve. Tror ikke det er aktuelt for min mann for å si det sånn. Jeg har heller ikke rotet meg til noen gu enda. Kanskje det skjer en vakker dag.

Stå på lal69. Kanskje det er din tur denne pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...