Gå til innhold

Bakoverliggende livmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått høre av legen min at jeg har bakoverliggende livmor, noe som visst nok kunne gjøre det vanskeligere å bli gravid. Noen som har erfaringer med sånn??

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv fått bakoverliggende livmor etter fødsel. Gynekologen min sa at det ikke er noe problem i forhold til fremtidige svangerskap. Har blitt gravid 2 ganger etter det. Har også en venninne med samme problem, hun ble også gravid

Skrevet

Jeg fikk også beskjed av min fastlege engang at jeg hadde dette, noe som viste seg å ikke være sannhet. Ved en senere anledning, når jeg var på en gu på en privatklinikk, sa gynekologen min der at dette ikke var tilfelle. Hun brukte jo ul for å se, så jeg anbefaler deg å få sjekket opp dette nærmere. Så slipper du å gå og tenke på det.

Skrevet

Anonym:

Takker. :)

Mamma fikk jo meg og søsteren min da, men er litt redd for at det skal bli vanskelig og frustrerende å bli gravid. :) så du roet nervene mine litt nå. =)

Skrevet

**ØnskeOssEnLitenEn**:

Regner med at siden både mamma og mormor har/hadde det, så stemmer det vel sikkert med meg. :)

Får heller ta en sjekk om vi prøver lenge uten at det blir noe resultat. :)

Skrevet

Hei på deg vil bli gravid snart:-)

Jeg fikk også beskjed om bakoverbøydlivmor av min lege, jeg var på undersøkelse da for å få nye p-piller, dette er noen år siden, jeg fikk da beskjed om at det derfor kunne være vanskelig å bli gravid. Med litt slurving med p-pillen var jeg gravid 5 mnd etter at han sa jeg hadde problemer, og jeg prøvde ikke å bli gravid engang, men ville aldri vært min datter foruten, nå er hun 3,5 år og ønsker seg sårt en lillebror, men det skal vise seg vanskelig å få en søster eller bror for nå har vi 12 pp bak oss uten hell, men jeg tror ikke du skal la det ta motet fra deg, for vi lyktes lett første gang, selv om legen mente det ville være vanskelig, jeg har også flere venninnner med samme problem, og de har ikke jobbet ofr lenge med å bli gravide noen av de....

Håper du snart får oppleve positiv test.

Ønsker deg lykke til :-)

klem

Skrevet

Heisann:o) Ikke bekymre deg, jeg har også bakovevendt livmor, og på min første gu fikk jeg beskjed om at jeg kan ha vansker med å bli gravid, men på 5 pp satt den!

Mytene om at magen kommer senere, at livmoren ikke blir å presse på blæren, og at du kjenner senere spark pga balovervendt livmor er også bare tull! Her i min 15. uke buler magen som bare det, jeg har kjent to søte små spark og jeg tisser hele tiden!

Men oppi det her må man ikke glemme at det er forskjellige grader av bakovervendt livmor, jeg aner ikke hvor bakovervendt min er, men gynekologen så det umiddelbart, så en del må det være. Ønsker deg lykke til! :o)

Skrevet

Trollemor.

Takker for svaret.

Ja, håper det ikke drøyer for lenge før vi får et gledelig budskap. :)

Og lykke til til dere også. =)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...