Gå til innhold

Kjære kjære mannen min!

Anbefalte innlegg

Du er god.

Når jeg skriker til deg i telefonen fordi du ikke skjønner at jeg ikke klarer å komme opp med et nytt fristende middagsforslag hver JÆ..dag.

Når jeg vekker deg på natten for at du må rette ut leggene mine som er gått i kramper.

Når jeg overser deg i sofan fordi jeg syns du er irriterende i måten du spiser potetgull på.

Når jeg vil ha kos og kjærlighet akkurat NÅ, under Norge - Brasil kampen du har ventet lenge på. Og jeg blir dritsur, fordi du ikke er like ivrig.

Når jeg ikke skjønner at det var kø hjem fra jobb og jeg står og griner over potetene som er blitt kalde.

Når jeg ringer deg på jobben og har ikke noe fornuftig å si, og bare ender med å rette på deg for et eller annet betydningsløst.

Du er god, når du holder ut alle mine gale fraser.. alle mine merkelige påfunn, alle mine hormonutbrudd og gloser. Når du tar av deg sønnen vår og spiser kalde poteter som jeg av en eller merkelig grunn serverer kalde når du kom for sent hjem.

Jeg elsker deg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5973554-kj%C3%A6re-kj%C3%A6re-mannen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så søøøøt du er!:)fikk gåsehud jeg....jeg har heldigvis ikke blitt så veldig hormonell og grinete enda, men det kommer nok sikkert med tida!

skjønner godt frustrasjonen din,men så utrolig kult at du har "satt ord" på det:)

hehe....må smile jeg:):):):):)

håper mannen din også leser dette.,....det gjør han nok glad tenker jeg!

sååå veldig goood du er.. det var nok noe som de fleste av oss som har kommet inn i denne herlige hormonelle syklussen kunne kjenne oss igjen i.. i allefall jeg... at forloveden min holder ut med meg innemellom er et mirakel.. men jeg er veldig veldig takknemlig for at han gjør det. det hadde vært vanskelig uten han gitt... ;-)

Annonse

OI!!

Her var det litt av hvert:) Mente vel ikke å provosere noen med innlegget, trodde vel egentlig ikke det gikk ann å provosere så mye med det heller. Men, men, vi er alle forskjellig:)

Nå kommer i hvertfall mannen min hjem snart og i dag skal han få varme poteter;) ha ha ha:)

klem

Å, den var søt, Stjernebaby!

Fikk helt tårer i øynene, jeg.

Jeg håper min kjæreste er like tålmodig som mannen din, når mine hormonelle utslag viser seg... Han har igrunn vært det hittill. Godt vi har snille menn, jenter! Det er ikke lite de må stå ut med...

God helg til dere alle! c",)

Annonse

at dere gidder å forsvare hoveinlegger hele tiden.. det jeg vet nok at det er en eller annen som er enig med meg også ja. Deere er bare så sinnsykt feige, og gidder ikke å skrive noe.

såå søøtt, begynner å grine bla bla bla... dummeste jeg har lest på lenge,.

FANTASTISK, Stjernebaby!! Her traff du mange hjerter tror jeg!! Det var som å lese om seg selv, noe mangee tydeligvis er enige i... Vi damer med hormoner sier jeg bare, hihi... Det er ganske utrolig hvordan vi kan "hersje" me de søte mennene våre, men de er like tålmodige og snille... (eh...helt til det en gang i blant sier pang!!?!)

Tror faktisk dette er det flotteste innlegget jeg har lest her på BIM!

Og når det gjelder anonym så vil jeg bare si til dere alle sammen ignorer vedkommende!! Ikke gidd og kommentere de negative vibbene som dette mennesket sprer rundt seg. Stakkars sier jeg bare, liten mennesklig innsikt spør du meg, den som ikke smelter, eller kjenner seg igjen i et innlegg som dette kan ikke være helt på nett. (Min mening bare.)

Den anonyme er bare litt sur for at hun ikke er så kreativ å kommer på noe sånn å så har hun sikkert en mann hjemme som er dritt lei av hormonene hennes!!

Jeg synes dette innlegget var kjempe bra jeg..fikk meg en god latter!!

Eg synst dette var eit kjempe fint innlegg!!

Desse mennene våre må tåle mykje forskjellig når vi er gravid.

Men heilt alvorlig så synst eg faktisk at viss noken synst dette

er eit patetisk innlegg så kan dei vell berre la vær å komentere det.

Gå ut av innlegget og sjå på eit annet.

men dere!er dere sikre på at "anonym" er en jente da????!! kanskje det er en mann...hehe:)bare en tanke som plutselig slo meg....*fnis*

men jeg vil fortsatt støtte opp under at innlegget ditt var kjempefint, og det er nok mange av oss inne her som kjenner oss igjen i det:) jammen skal vi være glade for at vi har så snille, omtenksomme, tålmodige (ikke minst!!) menn!!!

og du anonym, må bare si deg en ting! du sier at det meste inne her på BIM er så patetisk og dumt (eller noe sånt)...hvorfor i h****** gidder du å bruke tiden og energien din her inne da, hvis vi bare irriterer deg?? og det ikke gir deg noe, liksom....bare lurer!høres ikke så fornuftig ut for meg men:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...