Gå til innhold

Hvor lenge...


frøken~synge~vil

Anbefalte innlegg

...er det mellom ammingene på det lengste hos dere?? Jenta mi, på snart fire uker spiste kl. 22.00, og det neste måltidet måtte jeg vekke henne å gi kl. 05.00!!! 7 timer! Burde jeg vekke henne å mate henne da, eller bare la henne sove? Hun legger godt på seg og spiser med to til tre timers mellomrom om dagen, og stort sett tre til fire timers om natten.. Men ble litt bekymra... Burde jeg være sjeleglad, eller bekymra mon tro..? (..)

 

Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vekker ikke lillegutt på natta for at han skal få mat. han får sove så lenge han vil. på dagen lar jeg det ikke gå mer enn maks 4timer mellom hvert måltid. du trenger ikke være bekymret. hu legger jo godt på seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke vekt på natta...så lenge ungen spiser på dagtid...! og når vekta går oppover er det ingen problem!min bebis spiste fast hver 3 time de første 14 dagene..nå går det alt fra 1 time tl 2,5 timer....føler jeg ammer hele tiden, for slik har jeg det både dag og nattestid...så misunner deg....og JA jeg har nok melk, mye melk....føler denne bebisen og er begynt å bruke puppen som smokk....det gjorde forrigemann...og HJELP! jeg vil ikke det igjen............!!hehe..godt en tar lærdom av første ungen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge babyen legger godt på seg vil jeg si at du er kjempeheldig!! Lengter etter å sove lenger enn 3 timer i strekk.. Her er d vanligvis amming hver 3. time, litt oftere på kvelden. Gutten min (6 uker) har på d lengste sovet 5 timer på natta, men d har hittil skjedd bare to ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...