Gå til innhold

6dager igjen:)


Crazyyyyyyyy:)

Anbefalte innlegg

Nå er det bare 6 dager igjen til vi skal offentliggjøre at vi venter en baby:) Gleder meg kjempe masse!!!!! Der er bare mamma, pappa, svigerinna mi og sjefen som vet det til nå, men på torsdag kan jeg si det til alle. Hadde bestemt oss for å vente til vi var 12 fullgåtte uker med å si det. Er faktisk veldig overrasket over at jeg har klart å holde meg. Hehe! Gleder meg så masse til å si det nå:) Da kan jeg endelig kjøpe baby klær også:) Har sett meg ut en kjempesøt dress i teddystoff som skal bli det første jeg kjøper!

Håper denne uka går FORT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er mange som regner 12 fullgåtte som en milepæl. Egentlig er uke 9 og 17 det i nesten like stor grad, men dette er jo sånn som "alle" snakker om og som blir en sannhet. Jeg føler det selv, så det er ikke vondt ment! Allikevel syns jeg det er så koselig å dele det at jeg har fortalt det til flere gode venner og familemedlemmer for lengst. Jeg beynte da jeg var 4 uker på vei. Men på jobben venter jeg noen uker, kanskje til uke 10, kanskje til 12. Jeg får se. Det er kjempegøy å fortelle, folk blir så blide også får du snakke om det du mest har lyst til å snakke om! Kos deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...