Gjest Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 For andre natt på rad har jeg våknet med fryktelige smerter i magen, underliv, bekken og øverste del av lårene. Det varer ca 1 minutt og kommer ikke igjen. Magen blir hard, så jeg tenkte det kunne være en sterk kynner eller rie. Eller kan det ha noe med bekkenløsningen å gjøre? Noen som har opplevd dette..? Er i uke 33. Det er veldig vondt og blir selvfølgelig litt redd.. Håper noen kan svare meg!
Murmeline Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Hei du "fryktelige smerter i magen, underliv, bekken og øverste del av lårene" er jo litt vagt da, det kan jo være mye rart:) Som du sier selv: det kan være bekken det kan være bekken+rygg til sammen det kan være mageknip det kan være kynnere Mange av disse plagene kommer ofte samlet, og derfor vanskelig å si hvilke smerter som kommer fra hva.. Stort innlegg på oktoberklubben om kynnere og rier forresten. Og, føden er til bl.a for slike spørsmål som dette, ikke nøl med å ringe de om du er usikker:) Håper du finner ut av det!
Gjest Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Ok, takk skal du ha! Skal på kontroll til uka så jeg kan jo spørre legen da. Tenkte bare om noen hadde opplevd det samme så.. ja.. Men, takk! og god helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå