Iris9 Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Jeg var på UL igår. Var da 19+1. Jordmoren sa at morkaken lå litt lavt, så jeg skal tilbake i uke 32 for ny sjekk. Noen som har dette/har hatt og det har "rettet" seg? Vil jo helst føde normalt og ikke ks. Er ikke kjempebekymret - vet at den kan flytte seg, men når man er snart halvveis så burde den vel ha gjort det allerede eller??
kokosbolle Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Min morkake lå helt nede ved åpningen på UL i uke 13, og på UL i uke 18 hadde den trukket seg godt opp fra åpningen, og jordmoren sa det var normalt. Ville tro at morkaka kan trekke seg oppover selv om du er etter uke 18, men kan du ikke ringe jordmoren/legen din å høre? Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Jeg hadde det... men den vokste oppover så var heldig der=o) Så du har god tid igjen=o)
DiddiDaddi Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Jeg har også det, og skal tilbake i uke 32 for å sjekke hvor den ligger da. Vil heller ikke ks, men stort sett retter det seg av seg selv, tror det er det vanligste. Så vi får bare krysse fingrene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå