Gå til innhold

November: Noen tips på fine guttenavn??


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg venter en gutt den 25 november, og sliter skikkelig med å finne på guttenavn. Jeg har ei jente fra før, og det var ikke noe problem. Hadde hatt en hel liste å velge fra hadde det blitt jente igjen. Vil ikke velge guttenavn før han kommer ut, men er greit å ha en liten liste med fine navn å velge mellom. Alle tips tas i mot med takk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syns jesper å jonatan e litt fine navn.... å for at d ska bli helt kardemomme by her, så e tobias å eit flott navn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har alltid syns at navn ska passe til etternavnet..men her er noen navn jeg liker veldig godt:

Sebastian

Olai

Vemund

Viljar

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal kalle vår lille prins Tobias.

Storesøstra heter Emilie, så vi synes det passer bra. Hun kaller han bare for "lillebol Tobbis"

(hun blir snart 2 år). Har termin 5.11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøstra her heter også Emilie. Tobias er det noen andre i familien som allerede heter, men det er et kjempefint navn. Har tenkt litt på Adrian eller Benjamin, men vet ikke helt. Det er så vanskelig med guttenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også problemer med å enes om guttenavn! FØrst sa de at det var jente og vi ble glade for vi hadde mange navn vi likte begge to, men så kom beskjeden om at det blir en gutt, så nå er vi i startgropa igjen. Jeg liker Emil, Marius, Johannes, Joakim, evt kombinasjon av Johannes + ett til i hvilken som helst rekkefølge(vil kalle opp etter min bestemor som heter Johanna). Sambo er fransk og kommer bare med sånne veldig franske navn som knapt kan uttales på norsk...

 

Jeg følger også med videre her, vil ha flere tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

Vår gutt skulle egentlig hette Nathaniel.men dette endret seg så nå har vi bestemt oss for Mathias, som betyr guds barn vistnok;)

+ spesielle me navnet var att vi ikek viste att tippolderfaren til veslegutten vår som kommer.faktisk het mathias;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes Leander er fint jeg, der ble jeg nedstemt av sambo. har trumfet igjenom å ha det som mellomnavn da

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...