Gå til innhold

Haaaar så lyst...


en liten i magen

Anbefalte innlegg

å fortelle denne fantastiske nyheten snart, er bare 8+3, så jeg føler bare ukene frem til uke 12 sniiker seg avgårde! Vet svigermor hadde blitt så utrolig glad: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He, he må du vente så lenge da?;) Har fortalt det til mange, og du og jeg er like langt. Har dog sagt at det kan jo fortsatt gå galt, men greit med støtte og forståelse om så skulle skje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant, men i mitt forrige svangerskap sa vi det til svigermor i uke 5 allerede og hun MASTE hele tiden om hun kunne si det videre snart, elsker å komme med siste nytt hun skjnner du, men hun sa det ikke, så kanskje jeg skulle fortaldt det: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal si det, jeg. Hvis noe går galt kommer du sikkert til å si det da også, tror du ikke? Jeg har sagt det til mine nærmeste for en god stund siden, er akkurat 12 uker nå. Det er utrolig greit å ha noen å snakke med om graviditeten nå også. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fortalt det til svigermor, herli, godt å få det sagt. Hun ble kjempe glad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, så heldig du er som har sagt det!! Jeg er 8+5, skal til første kontroll 30. aug, så vi har bestemt oss for å ikke fortelle det til familien før etter det.. Men verker virkelig etter å si det, så jeg har "sladret" litt til noen venninner, og det hjalp!! Det er så gøy når de og blir glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg bare måtte, he he. Jeg har termin bare to dager før deg ser jeg, gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...