Gå til innhold

Er så lei av alt maset og stresset om prøver og perge i hytt og pine...

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er jeg blitt kjempe ego..for engangsskyld så skal jeg tenke på meg selv og mine behov..er så lei av alt sresse og prøvinga..blir så stressa i kroppen..ikke bra alt det der for meg kjenner jeg....Har prøvd i 3år vært gravid to ganger før og mista begge gangene..:(..så nå skal jeg begynne på skolen og gå et år på Næringsakademi her i Drammen..

Så vist det er noen som bor i Drammen så bare og skrive..har nettop flytta hit og kjenner ikke så mange her..elsker og bli kjent med nye mennesker...Mannen min er fra Byen så derfor flytta vi tilbake:):)

Vel ha en srålende dag alle sammen

God klem

Fortsetter under...

hei =)

kanskje det er ikke sånn en dum ide...

har tenkt faktisk også slik nå, har søkt på to lederstillinger og hvis jeg får en av dem så passer det dårlig med barn og nå har vi planlagt å gifte oss i desember - også da er det greit å ikke bli gravid enda......

har til og med vurdert å seponere pergotime - har brukt den nå i et halvt år og fortsatt ikke fått skikkelig eggløsning - det går fortsatt ca 60 dager mellom hver mensen ---- og jeg blir så drittlei!!!!! sorry - men omtrent sånn har jeg det...

jeg er fryktelig lei meg i det ene øyeblikket og er sint i det neste øyeblikket og har heteøkter når det passer minst - føler at jeg er ikke snart mer jeg og er redd at jeg begynner å skremme vekk samboern min.

så du ser, vi gjør en del ting for å slappe av - men gjør det ikke helt riktig enda, det er så masse håp om å bli gravid likevel.... og det er jo alt vi bare vil....

kanskje vi blir snart så desperate at vi begynner å bruke kondom for å utnytte de få prosent sjanse en har der man kan bli gravid likevel.... ;)

jeg håper for oss at det hjelper å være litt egoistisk i en periode...

klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...