Gå til innhold

Desember: Endelig hverdag igjen

Anbefalte innlegg

Visst er det deilig med ferie, og vi har kosa oss skikkelig. Men jammen er det godt å komme hjem igjen og. Har farta rundt i over 6 uker, så nå er det deilig å komme ut av kofferten. Var først en uke hos mamma på øya jeg er oppvokst på. Deilig, men ufattelig mas. Vi var 11 stk, 5 katter og 2 hunder. Ikke trygg på den ene hunden, så måtte passe ekstra på. Reiste til campingvogna en uke, med ene niesen min med oss. Koselig. Så bar det til Kristiansand i 4 dager med begge søstrene mine med familier. Kaptein Sabeltann ene kvelden, men det var helt forferdelig. Lyden var ALT for høy, så datra vår ble dårlig. Måtte ut å kaste opp. Dyreparken neste dag, og det var kjekt. En dag på stranda før det bar hjem igjen. Rett til campingvogna, der vi ble i 2 uker. En venninne av datra vår var med, og de hadde det så gøy! Så var pappaen sin ferie over, og jeg og ungene reiste en uke til min mor igjen. Phu, tungt å være uten avlastning, når han ikke sover særlig godt om nettene. Så avsluttet vi med tre dager hos oldemoren til barna som er over 90 år, sprek som en fole. Så koselig atte. Men nå er vi hjemme, og forbereder skolestart på mandag. Da begynner storesøster i 4. klasse, noe hun gleder seg til.

Var forresten på foreldremøte i går i barnehagen der Hans Marius skal begynne. Blir spennende. De andre barna starter mandag, mens vi venter til permisjonen går ut i desember.

Oi, ble langt dette, jaja, sånn var vår ferie......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5972809-desember-endelig-hverdag-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes veldig kosleig ut:) Vi hadde også ferie sammen med familie. Det er slik jeg husker sommeren og det er slik jeg vil at gullet skal oppleve sommeren. På Sunnmøre med farfar og farmor og på hardangervidda med mormor og morfar! Håper vi får en skikkelig tur-jente:)

Kos deg med hverdagen. Den har startet her. Rart å ha far i jobb. Ble vant til å ha en hjelpende hånd i sommer, men han reiser igjen på mandag....huff!

nei, nå skal far passe gullet, så skal mor på KINO av alle tinger og tanger...Skal se "sannheten om rødhette":) Ikke barnefilm...hihihihi

Er veldig enig at det er deilig og komme litt tilbake til vanlige rutiner igjen.......

Vi derimot har holdt oss mye hjemme, vi har jo nettopp flyttet inn og etter alt strevet med salg av det andre og flytte inn her så var det godt og bare slappe av i nytt hus...

Vi har vært noen små turer her og der men ikke no store greier...

Nå har pappa nettopp hatt sin første uke på jobb og hverdagen er her igjen dere....

Klemmer

heeeey, der va du tilbake, så kjekt då!

Høres ut som en både hektisk og flott ferie. Vil tro d va masse liv på øyo, hehe..

veldig kjekt å høre dåkke har hatt d så fint hvertfall.

vi bare nyte d fine været om dagene, reise litt frem og tilbake til mamma sio de renovera huset her. mye styr dagen lang, men nærma seg sakte men sikkert slutten:)jippi, gleda meg t nye stoooore terrassa..hvertfall så store som de kan bli på en leilighet!

no har min kjære funnet ut han sku ta sjegget og..tjohooooo..livet e herlig..hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...