Gå til innhold

Til Lucky1

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Hei Lucky1

.

Meget interessant det du skrev til "pijami". Har opplevd en del "sprøe" ting jeg også.. Men om det er tilfeldig eller om det faktisk er en evne.. Det er jeg usikker på. Kansje om jeg hadde prøvd å utvikle meg litt. Kansje du ser om det er evner hos meg?

Min bestefar var av typen som stoppet blod, og min bestemor på samme siden har også noen evner, men hennes er mer sånn at hun ser ting som skjer. Hun vet alltid når når man skal på butikken, eller noen har hatt besøk, eller rett og slett, hun kan komme med påstander om ting som har skjedd/skal skje uten at noen andre vet noe om det. Og det er ingen som vet at vi prøver å bli gravide, det er jo ikke så mange dagene siden vi bestemte oss for at nå skal vi slutte å beskytte oss, og heller bare ta det som det kommer. Merkelig nok, vi har jo snakket om det en stund, faktisk før ferien at vi kansje skulle kutte ut prevansjonen, men jeg ville at vi skulle fortsette til over ferien, for det er så kjedelig å ha mesen når man er på ferie, men altså, dagen før vi sa at nå slutter vi, spurte bestemor, det blir vel småfolk her snart også vel? :)

kansje du ser noe om det?

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5972505-til-lucky1/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...