masali Skrevet 18. august 2006 #1 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg er veldig glad over et positivt resultat, men og bekymrat over det faktum att jeg drakk nokken drinkar i helga på en bursdagsfest! Kan det lille spiret i magen min tatt skada? Uroleg Masali Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #2 Del Skrevet 18. august 2006 Ingen fare! Embryoet tar ikke føde fra deg før om noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 18. august 2006 #3 Del Skrevet 18. august 2006 tror du kan ta det med ro jeg! jeg hadde drikket ganske så mye når jeg gikk med snuppa og hun gar ikke tatt skade av det.. og har jammen klart det samme igjen gitt! ;o) tror de fleste har tatt seg ett par drammer før en oppdager at en faktisk er gravid jeg... ;o) gooood klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masali Skrevet 18. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 18. august 2006 Takk, det var gott att høre! Gleder meg sån til magen begynner og vokse, men det må jeg nokk vente litt på, trur jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stratos med 3 barn Skrevet 18. august 2006 #5 Del Skrevet 18. august 2006 Samme skjedde meg og jeg har termin om 3 dager og de sier den er frisk inni der. Går nok sikkert bra ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå