Gå til innhold

Hvor mange timers søvn får dere iløpet av natten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor gammel er hun? Vi hadde det sånn i starten (3 første månedene), så ble det en gang mat i løpet av natten, og nå har han (siste 3 uker) sovet fra 22.00 til 06.00, Utrolig deilig!!!

Han blir 5 mnd neste tirsdag... For oss hjalp det å bade han hver kveld! Så nå er det først bad, så massasje, melk og i seng! Koseligste tiden på døgnet:)

fra cikra halv ti til seks-sju. Veldig fornøyd jeg. :) Nå har vi begynt å legge hun i barnetv tid. Våkner et par ganger fra seks til halv ti og vil ha litt pupp, men sovner igjen. Nyter de få timene om kvelden med mannen....

Annonse

Annonse

Her var det mye bedre foer gitt. Vesla har hatt luft i magen i det siste og er naa snart helt utslitt her siden hun graater og grynter hele tiden. Hun pleide aa sove fra aatte til fire tiden om morgenen, for saa aa faa mat og saa sove igjen til syv tiden. I det siste har hun saa og si vaert oppe hele natten pga luft - hun er seks maaneder=) Haaper paa bedre netter veldig snart.

Tips:pump dere om morgenen og gi dette som tillegg etter måltidet mellom kl 22-23 om kvelden. Eller bruk mme etter amming. Med full mage, sover de lenger. Bra for mor og bra for knøttet.Poden vår på 11 uker sover da 6-8 timer i strekk. Etterhvert håper vi at han kan legge seg kl 19, våkne for måltid kl 22 og etterhvert ta hele bolken i ett. Jeg gir 90 ml tillegg etter amming.

Å, det er jammen lite....

Tilsammen er det sikkert 5-6 timer, men han våkner jo opp 3-5 ganger per natt for puppen enda...

Har ikke sovet mer enn 3-4 timer i et strekk siden fødselen. Begynner å røyne på. Merker at jeg blir fortere irritert pga for lite søvn.

Jeg jo0bber jo nattevakter i tillegg, og da er det 0 søvn den natta, og kanskje 2 timer på morgenen, og 3 timer på kvelden før jobb, som er reell søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...