Gå til innhold

I går shoppet jeg babyklær :)

Anbefalte innlegg

De første bittesmå plaggene kjøpte jeg i går, og koste meg skikkelig :). Er jo bare i uke 14, men greit å begynne nå, synes jeg, ellers kommer jo alle utgiftene på en gang.

Vet ikke hva jeg egentlig vil med dette innlegget... Antagelig bare fortelle dere at shoppingen av bittesmåklær var utrolig koselig :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5972178-i-g%C3%A5r-shoppet-jeg-babykl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shoppet bare nøytrale klær,jeg :). Skal på ultralyd på mandag, men har ingen planer om å vite om hybelboeren er gutt eller jente. Den spenningen vil jeg ha til fødselen :). Hadde riktignok vært enklere for shoppingen sin del å vite det, men... Husker for litt over 6 år siden, sist jeg var gravid, da var det mye enklere å finne nøytale klær. Men fant jo en del denne gangen også da :)

gratulerer med litt kles kjøp da! selv er jeg i uke 17, men har ikke kjøpt noe selv enda. Man er jo fortsatt ikke sikker på at ting går bra så selv tør jeg ikke kjøpe noe enda.. Men har fått litt av mamma da =) Gleder meg veldig til å begynne å kjøpe ting selv.. men det blir nok iallefall 5-7 uker til =)

Det er jo så kos å handle bittesmå babyklær :)

Jeg skal til jordmor for første gang, onsdag om 2 uker; og tenkte å ta en runde i butikker etterpå :) Må kanskje handle litt til meg selv også... Føler magen er like rundt hjørnet (er 14+2). Akkurat nå føler jeg meg bare småfeit, men det er vel da det er like før den for alvor popper fram :)

Kos deg med de små klærne.

Kjøpte også noe småtterier i går. Bare måtte. Er selvfølgelig litt redd dette ikke skal ende godt, men kan ikke tenlke sånn hele tiden, så jeg kjøpte 1 body, 1 strømpebukse og en lue. Greit å ha til hjemreisen fra sykehuset =P Ellers skal jeg nok å grave i pappeskene fra forrige gang å finne frem litt før jeg kjøper noe mer. Er greit å ikke kjøpe for mye heller. Man blir å få en del av familie og venner også etterpå så... Men for all del... Kjæmpekos å shoppe

Annonse

Det med magen skulle egentlig stå litt lenger opp her,da :).

Jeg tenkte også at det kanskje var tidlig å shoppe enda, man vet jo aldri... Men slik kan man jo ikke tenke, for ting kan jo gå galt helt til siste slutt, så jeg tok sjansen allikevel :). Jeg kjøpte en sparkebukse, fire bodyer, to "joggedresser", 4 par tsrømper, og en fleecedress som kan være god å ha i bil og vogn, så jeg synes jeg er godt igang :).

Hihi, skjønte at det med magen var til meg ;o) Ja, jeg håper den kommer snart :)

Er vi ca like langt på vei? 14+2...

Høres ut som du har kommet godt i gang med handlinga. Enig med deg i at man ikke kan tenke for mye på at ting kan gå galt. Man må være optimist :)

Magen kommer alltids den, vær du trygg :). Jeg har også gått i flere uker og ventet på den, og helt plutselig var den der. Da var det en tanke som slo meg, at først går vi og venter på magen, men etter å ha hadd den en stund er den bare i veien for det meste :).

Vi er nok ca like langt,ja. Jeg er 13+5 idag iflg ultralyden, men ut fra siste mens er jeg 14+3. Skal på ny ul om mandagen, så da blir det spennende å se :). Hvor er du fra,da?

Ah, en trønder ;o) Bor du nord eller sør for Trheim da? Sjøl så e æ nord-trønder, men har bodd i Trheim i 10 år, fra æ va 19 te 29. Men flytta fra by'n i mai. Sukk, savnet e stort te tider :)

Tænke det bli nån tura te trøndelag i løpet av høsten. Bli tante i september, og må ellers avgårde og besøk gamle vænna. Kanskje vi kan snakkes nærmere her inne, og eventuelt ta et møte i byen en gang? Artig at vi e noenlunde like langt på vei da :)

Kor gammel e du? Barn fra før? Det hær e vår første lille kråkebolle. Spennende :)

Annonse

Bor sør for byn æ,da :). Skjønne godt at du savne Trøndelag. D e jo en gruinn t at dæm en gang laga sangen "Trivelie trøndelag". Hadd no vært kosli å jabba mer me dæ,ja, å evt møttes i byn en gang du e å sjer på tantebarne dett eiller nå.

Æ e 29 år. Einn du? Æ har en sønn på 6 år fra før, men det hær bli første felles barn på mæ å sambon. Men 6 år e lang ti, så æ føle mæ no næstn som førstegangs igjæn ;).

Har du msn?

Skjønner deg kjempegodt jeg. Er i dag 14+1 og startet med 3 bodyer for en uke siden, hehe...

Liker det utsagnet med at man skal kose seg med shoppingen mens man er i form til det - og ikke stresse rundt med kjempemage, eller rett etter fødselen..

Så jeg fortsatte med babyhåndkle og sengetøy i går, kjempekos å gå slik å forberede seg...

Kommer til å ta det sånn litt etter litt jeg... ikke kikke aktivt liksom, men kjøpe når man finner noe fint...

Så koselig :o)

Jeg har også gått rundt og shoppa litt et par ganger, men blir mest å titte da. Sommeren har gått så fort, så har hele tiden tenkt at vi har goood tid ;OP Nå reiser vi snart på ferie, og når vi kommer hjem er jeg vel i 31. uke såvidt, så da begynner det jo å haste bittelittegranne he,he Ikke har vi kjøpt vogn, og ikke bilsete. Er vel sikkert blakke etter ferien og... ja, ja, det ordner seg alltids ;O)

Har en del klær etter storesøster (13 mnd), for kjøpte veldig mye nøytralt til henne! Eneste er at hun ble født i juli, og nestemann kommer i slutten av november. Synes det er mest sommerklær i butikkene også, så venter litt på dresser osv.

Kose dere videre med shoppingen jenter!!! :o)

Jeg kommer også til å ta shoppingen litt etter litt, men håper jeg er ferdig med det meste før uke 31,da :). Nå angrer jeg på at jeg ikke tok vare på mer etter storebror på 6 år, men den gangen var jeg jo SÅ sikker på at det ikke ble flere ;). Syntes det var letter å finne nøytrale klær den gangen enn nå, men mulig det bare er innbilning...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...