på tjukka med nr 2:) Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Slimproppen er gått og i går hadde jeg masse friskt blod.....Noen som vet? Kan jeg f.eks gå en hel uke nå?
Ninn (har født:) Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Hei på deg! Lurer på det samme...Jeg tror ikke det er noe fasitsvar, jeg har spurt litt rundt om det samme, noen har sagt at de fikk tegningsblødning samme dag som fødselen, andre et par dager før, andre igjen 8 dager før og en jeg fikk svar fra sa hun hadde gått tre uker! Jeg tror det vanlige er vel en mellomting he he. Det kan jo skje når som helst:) Jeg hadde tegningsblødning natt til onsdag som var, dro til en sjekk på Ullevål fordi jeg blødde en del, legen tok en GU og sa at det kunne gå alt fra 1 dag til sikkert 2 uker (jeg har termin om 12 dager), livmorhalsen min hadde begynt å åpne seg.... Har hatt en del mensensmerter, kynnere, nedpress og stikninger (har hatt det før og da), men ingen rier. Men jeg venter i spenning og håper jo det skjer noe snart!! Når har du termin? Lykke til!
r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 hei med meg gikk slimproppen på lørdagen, også fødte jeg på tirsdagen... Så det gikk vel en tre dager. Men det er jo så forskjellig fra person til person.... Men det er nok like rundt hjørnet for deg
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Slik startet fødselen for meg! Fødte 30 timer etter at jeg begynte å blø. Samme gjorde 2 av mine venninder! LYKKE TIL!
på tjukka med nr 2:) Skrevet 18. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2006 Heisann.... " 2 uker va litt lenge da, men man kan vel gå lenge selv om både slimet er gått og blødningen er kommet. Jeg har termin 30.08 så har jo noen dager til termin. Håper ungen kommer litt før. Vi har en tendens til å føde store barn i vår familie. Har ikke noe særlig kynnere nå, men har mye intense stikk i underlivet og litt murring. Når har du termin da? Håper fødselen lurer seg om hjørnet for oss begge da:=) Lykke til for deg også, ser du er fødeklar....
Ninn (har født:) Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Hei på deg! Sikkert ikke lenge igjen for deg:) (*håpe håpe*) Jeg har termin samme dag som deg: 30/08, så jeg venter hver dag i spenning nå, vil såklart at babyen skal komme, men man kan jo gå over også huff, det vil jeg ikke! Lykke til videre, håper det skjer noe snart hos både deg og meg!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Hadde tegningsblødning den 26-27 Juli jeg,og sitter her ennå.. 6 dager til terminen.Så slik ligger det an her iallefall...
Ninn (har født:) Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 på tjukka med nr 2:) du må si fra hvis det skjer noe da...
Smånetta 14.mai Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Jeg hadde en blødning som begynte den 6 august og varte en uke, med friskt blod. Det er forresten i overkant mye og bør sjekkes. Blodet skal være lyst og helst blandet med slim, sa de på føden. Men poenget er at jeg sitter her ennå, etter snart to uker. Regner med å vagge rundt til minst overtidskontrollen som jeg har på onsdag. Mitt råd er at du ikke gjør som meg og begynner å håpe på noen rask avklaring. Om det skjer raskt så får du deg heller en gledelig overraskelse.
Ninn (har født:) Skrevet 18. august 2006 #10 Skrevet 18. august 2006 Hei lillemarte ja, du har helt sikkert rett i det du sier...det kan ta tid før det skjer noe, det har jeg også hørt. Jeg blødde natt til onsdag, men det har ikke skjedd noe enda, bare mer stikninger, mensensmerter, kynnere ol som gjør meg sliten. Tror at man blir sliten av å "forvente" at den kommer også. Ellers så har jeg hatt rosa/ slimete utflod i over 3 uker, så det var iallefall ikke noe som indikerte snart fødsel dessverre. Lykke til! Det skjer sikkert noe snart, du er jo tross alt over termin:)
på tjukka med nr 2:) Skrevet 18. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 18. august 2006 Ja, det kan vel gå en stund til. Skal man ta det med ro etter man har hatt sånn blødning? For det har ivertfall ikke jeg.
Ninn (har født:) Skrevet 18. august 2006 #12 Skrevet 18. august 2006 Hei på tjukka med nr 2:) vet ikke om man skal ta det mer med ro...tror at kroppen sier fra selv hvis man må det. Hvis man føler seg i form kan man sikkert fortsette som vanlig. Jeg var veldig trøtt i går så tok det mer med ro, men i dag er formen bedre, så fortsetter som "vanlig."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå