Gå til innhold

Usikker, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Hei!

I går ettermiddag hadde vi sex, i dag tidlig hadde jeg litt slim og litt lyserødt på papiret når jeg tørket meg (beklager alle detaljer). Tror jeg er midt i syklus og at dette kan være EL??. Vi hadde ikke tid til noe sex i dag tidlig, men kanskje det var tilstrekkelig at vi hadde dette i går? Overlevelse av sædcellene? Har IKM i slutten av uke 35 og har så lyst til at dette skal sitte nå, etter mange forsøk og SA. Det kan vel ikke være start på mensen? Nei nå er jeg forvirret. Noen med erfaring? Vi har to barn fra før, en på 8 og en på 6 og med begge disse gikk det veldig greit å bli gravid. Er nå snart 34 år og det tar vel på :) ??

Lykke til alle sammen her inne..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5972044-usikker-noen-med-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest et sted at sædceller kan leve i opp til tre døgn, men kvaliteten avtar etter som tiden går. Jeg er snart 32 år, og har prøvd siden mai 05 med to SA. Var til gu i går, og fikk beskjed om å slappe av. Det sitter nok neste gang. Fortalte min bekymring i forhold til alder, men da lo han litt av meg :) Han sa at hvis jeg hadde vært 37-38 år, skulle han kanskje ha skjønt det. Fikk altså beskjed om jeg fremdeles var ung. hehe trengte det. Det hjalp med legetime for min del. Ble litt roligere. Har heller ikke endometriose som jeg også har lest om. Farlig å lese, for jeg får nesten alt jeg leser om, i alle fall innbiller jeg meg det. Det er vel litt sånn vi jenter er. Tar alle bekymringene på forskudd, ikke sant?

Masse lykke til.Det sitter snart skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...