Bentus Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Nå er guttene mine blit 3 mnd:)Etter noen måltider er det ekstremt mye gulping,synes ikke jeg får gjort annet enn og skifte bodyer.Noen som har noe erfaringer og råd og dele med meg?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Hei, du skrev ikke om du ammet eller ga erstatning? Hvis du gir erstatning så finnes det to typer man kan prøve seg fram til, en av typene får man kjøpt på apotek og ikke butikk, den måtte jeg bruke for å unngå all gulpingen. Om du ammer så vet jeg ikke om det går ann å kanskje ta noen pauser slik at de får rapet hyppigere.
Bentus Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2006 Takk for svar.Jeg gir bare erstatning.Har brukt colett hele tiden men har nå gått over til nan bare for og pröve om det ble bedre da.Har nok blitt bedre synes jeg.Men det går ganske opp og ned.Noen dager med mye gulping og andre mindre.Hörte de snakket om en erstatning på helsestarsjonen som var spesielt for barn som gulpet mye som var og få kjöpt på apoteket og litt dyrere enn andre.Er det kansje den du mener?
76'ern Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Jeg har to gutter som er en måned gamle og de gulper også masse så gode råd trenger vi også. Helt utrolig at de legger på seg med all den gulpingen. Har lurt litt på om det er at lukkemuskelen i halsen som ikke er helt utviklet som gjør det eller om det er overflødig med melk de har fått i seg. Her går også vaskemaskinen på overtid...
Bentus Skrevet 26. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2006 Er og få tak i en morsmelkerstatning på apoteket som er spesielt for de som gulper mye men den boksen holder vel bare 1 dögn og er like dyr som en pakke colett så det er ikke aktuelt for oss.Men fikk tak i noe i dag som heter nestargel som skal blandes i melka som gjör den tykkere.Skal gi deg tilbakemelding når vi har fått prövd den ut.Hvor store var dine gutter når de ble födt og hvem sykehus var du på?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 Hei igjen. Det jeg mente er at det finnes en nan 1 og nan 2, husker ikke helt hvem av dem man får kjøpt i butikken det er vel nan 1 tror jeg, uansett det er den ,motsatte man får kjøpt på apoteke som fungerte veldig bra for oss. Det er den samme esken bare tallet er forskjellig og den kan brukes til allergikere, man bruker den på samme måte som vanlig nan og den varer like lenge. Fortsatt lykke til.
76'ern Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Hvis det var meg du mente så var guttene 2850 og 2770 gram da de var født en uke og en dag før termin. De var født på Kr-sund sykehus. Dine da? Er dine toeggede eller eneggede? Mine er ganske sikkert eneggede.
Bentus Skrevet 28. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2006 Mine ble tatt med ks på Ullevål sykehus 2 mnd för termin og var 1764 og 1761.Mine er veldig like så ser ut til og väre 1 eggede.men har ikke tatt noen dna test så helt sikre kan vi jo ikke väre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå