Gå til innhold

Noen av dere som er blitt gravide pga akupunktur?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er snart det eneste jeg har uprøvd nå....har holdt på en stund. Alt skal være normalt med oss begge, så jeg forstår ikke.

Men akupunktur hjelper kanskje bare for å få i gang eggløsningen eller?

Da er den nytteløs for meg. Har EL hver måned - men gravid blir jeg ikke for det.

Måtte bare spørre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var det en hel reportasje om i siste utgave av Norsk Ukeblad.

Har nok kommet nytt nummer denne uken, men kanskje noen kiosker har et gammelt nummer på bakrommet. Det er en egen akupunktør som er ansatt av Norsk Ukeblad som også jobber med dette. Derfor går dette temaet igjen og igjen. Har hørt mange solskinnshistorier om par som har prøvd alt, men som ikke fikk det til før de prøvde akupuntur.

 

Ang.El vet jeg ikke....

 

Lykke til!

 

NB! Sikker unødvendig å si ettersom du har prøvd alt, men håper mannen din lever på Krom:) Dette hjalp et vennepar av meg etter 2år med prøving.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jepp! jeg ble gravid med aku. hadde prøvd i ca.2 år og både jeg og min mann hadde vært til utredning. alt var helt i orden,så da startet jeg på aku. gikk der i 4 mnd og 1 g pr uke..nå er jeg i uke 14 og alt ser ut til å gå bra,enda..hadde sa i aug i fjor..

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=) Jeg er ikke selv blitt gravid med akupunktur...men en venninne av meg har en venninne som hadde prøvd i 6 år uten å lykkes og hun prøvde til slutt akupunktur og det hjalp...husker ikke hvor lenge etter at hun ble gravid=) Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...