Nesly Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Er i dag 19+0 og skal på min ordinære UL.. gleder meg selvfølgelig, men det er litt skummelt og! Tenk hvis det bare en innbilt lixom! Fikk høre hjertelyden i uke 14.. men har ikke fått noe særlig "gravid-mage", og er usikker på om jeg har kjent liv enda.. håper jeg slapper litt bedre av etter UL! Hva skal jeg ta med meg på UL utenom svangerskapsjournalen og 50 kr som bildet koster?
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Trenger ikke ta med mer da, bortsett fra degselv og kjærsten din da.. Det går så bra atte, men kjenner til den derre grue/glede seg følelsen.. Hadde helt vondt i magen før min UL jeg, gikk sikkert på do, fire ganger før jeg skulle inn. Men som regel er alt bra. Jeg er 20+6 og kjenner liv noen ganger, men det er veldig varierende. Det KAN gå lang tid imellom. Men har jo sett at alt er bra på UL, så nå+ bekymrer jeg meg ikke så mye lenger. Lykke til i dag, håper du får en JM som tar seg tid og forklarer bra hva dere ser. Det er fantastisk altså...
Nesly Skrevet 18. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2006 Takk for svar:) Jeg håper også vi får god forklaring... Ikke ei som har det travelt og ser gravalvorlig ut liksom, huff.. Håper jeg blit som deg etterpå, og blir mindre bekymrende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå