Gå til innhold

hvor lenge brukte dere bagvognen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi tenkte vi skulle vente så lenge som mulig. Han er snart 5 mnd (på tirsdag) og har enda ganske god plass i Dreami bagen sin. Det er så greit å bare løfte den med seg inn etter tur, slipper å vekke han hvis han sover:) Men tipper jeg må bytte når det blir kaldere og vi må ha inn dunpose igjen.

Vi har kombivogn, og vurderer å ta ut bagen idag. Hun er bare knapt tre mnd, men hun er like lang som bagen når hun strekker ut beina, og det er ikke plass til lammeskinnet hennes OG henne. Så da ble det fleecepledd under lammeskinnet, og så bretter vi opp den beinstøtta, så blir det lunt og godt. Det er sikkert altfor tidlig, men det ser mye bedre ut mtp plassen...

Annonse

Min datter blir 7 måneder på tirsdag, og hun ligger fremdeles i bagen i vognen. Vi har en brio kombivogn. Men denne bruker vi bare når hun sover hjemme. Når vi er ute på tur vil hun alltid opp og se, og må derfor ha en vogn som jeg kan sette litt opp i ryggen. Men kommer nok til å bruke baggen hjemme en stund til. Men når det blir kaldere i været må baggen ut,slik at voksiposen får plass i vognen :)

jenta min er 4,5mnd å tenkte å bruke bag delen til det blir så kaldt at vi må ta i bruk voksiposen (ikke plass til voksiposen i bagen) eller til hun er så stor at hun sitter selv og da vil sitte i vogn å ikke ligge mer.

Kan være vi må bytte ut før det om hun er sen med å sitte seg opp og blir for lang da, har vel kanskje en 8 cm å gå på i bagen nå.

Vi byttet til sportsvogndelen denne uka (har kombivogn), bagen er ca 75 cm lang og lillemor er 67 cm nå (5 mnd gammel). Har ganske dårlig plass, så jeg prøvde meg med sportsvogna. Gikk fint det, men må nok finne noe lurt å legge nedi. Foreløpig har jeg bare et fleecepledd. Et lammeskinn eller et litt halvstort ullpledd hadde nok gjort susen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...