Gå til innhold

Hvor får man kjøpt de vanlige CB gr testene (IKKE digitale)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal kjøpe meg test i dag. Hva bør jeg velge??? Tok QR he rom dagen, men den viste negativt. Men har mistanke om at jeg kan være gravid, men at det er tidlig å teste enda.

Noen som vet hvilken test som er den mest sikre og som gir utslag tidligst???'

Jeg anbefaler å bestille fra www.billige-tester.com

mye billigere og der får du cb oxo,mye billigere enn apoteket,men de har tester som er mye mere følsomme enn cb,dvs at du kan bruke de før enn bare 3 dager før forventet mens:-)

De leverer raskt også:-)

Annonse

Angående det å bestille graviditetstester fra www.billige-tester.com.

Betalte dere med visa eller overøfrte penger til dems konto??? Når jeg har utfylt alt og velger visa så får jeg bare feil opp. Jeg har såklart sjekket at alt stemmer.

Hmmm. Så merkelig at jeg får bare feil da. Liker best å betale med vis for da føler jeg meg mer sikker på at jeg får testene. Ja jeg har skrevet alt riktig inn. Så dette skjønner jeg ingenting av.

Hvor mange dager tar det før man får det i postkassa???

sjekk igjen for sikkerhets skyld da:-) jeg har betalt på forskudd før og jeg fikk de 2 dager etter de hadde mottatt pengene:-) det kan ikke være du ikke har penger nok på konto da?? siden du får feil...

Annonse

Ok - tusen takk for info jenter. Jeg har vært på apotek på Aker Brygge, i Vika, på Sandakersenteret og på Storo. 3 av de er vel Vitus. (Det er det på Jerbanetorget også...) Får vel ta meg en runde til i morgen til Allianseapotekene da. Om ikke spira sitter denne gangen skal jeg bestille på billigteste (takk for tips :-) - men er nok for utolmodig til å vente HELT til mandag, tirsdag med å få de i posten... Kjøpte 3 pk med CB digital da det var det eneste jeg klarte å oppdrive - men de blir jo bare negative... (hehe), er 2 dager til IKM... De hadde QR på samtlige steder, men de er ikke aktuelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...