3småskatter:0) Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Jeg har i de siste dagene hatt svært grumsete urin. Jeg har de siste to gangene jeg har vært på kontroll ikke hatt med urinprøve... Bør jeg få testet urinen eller er det normalt å ha så grumsete urin. Håper noen kan svare meg...... Klem:0) Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen;0)
komplett familie Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Jeg ville ha levert en urinprøve.... Når jeg har vært på kontroll så har jeg måtte ha med urinprøve - er jo der de ser det meste!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Trodde man leverte urin hver kontroll jeg...? Men jeg ville nok tatt en tur til legen/JM for en sjekk ja... Hadde grumsete urin 1 gangen jeg gikk gravid... først viste det seg at det var ingenting(tidlig i sv.skapet) men på slutten så fikk jeg Sv.skapsforgiftning... Lurt å sjekke... Hilsen snill
-MtG- Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Det kan jo hende det bare er utflod også da:)
minas'81&lillegull;) Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Jeg har skikkelig grumsete urin, men helt fine prøver nå. Har tidl i svangerskapet hatt spor av proteiner, men så lite at legen mente det like gjerne kunne være litt utflod i prøva og har derfor sett det an. Mine siste prøver har vært helt fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå