Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #1 Del Skrevet 18. august 2006 Noen som vil si hvilke navn de synes er fine og hvorfor? Thorbjørn Alfred Ole Ola Håkon Selma Ingvild Christine Wilma Alma Alva Annikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #2 Del Skrevet 18. august 2006 Håkon (Det skal vår hete, om vi får gutt engang) Ole (Enkelt å fint) Thorbjørn Ola Alfred De siste er ikke min smak, men ok navn. Selma Ingvild Alva Alma Annikken Christine Her likte jeg egentlig kun Selma og Ingvild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 18. august 2006 #3 Del Skrevet 18. august 2006 De jeg likte var Thorbjørn - trygt og solid navn Ole - enkelt, greit og pent Ola - samme som Ole, men litt tyngre Håkon - solid og pent navn Ingvild - pent navn, lyst og lett Annikken - litt morsomt navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aagder Skrevet 18. august 2006 #4 Del Skrevet 18. august 2006 Håkon, Ole, Ola og Alfred er alle fine enkle norske navn. Thorbjørn er heller ikke så værst. Jeg gir poeng til både Selma, Ingvild, Wilma og Alma! Jeg liker ikke navn på c, så dermed kommer Christine nederst på lista. Annikken er ok, men Alva likte jeg heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E n d e l i g Skrevet 18. august 2006 #5 Del Skrevet 18. august 2006 Alfred, Ola og Ole, Torbjørn, Håkon - Selma, Ingvild, Vilma, Alma, Alva, Kristine, Anniken. Skriv Anniken med èn k, foruten blir uttalen A-nikken. http://www.ssb.no/navn/piker/anniken.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 18. august 2006 #6 Del Skrevet 18. august 2006 Håkon Ole Ola Thorbjorn Alfred Christine Selma Alma Ingvild Wilma Annikken Alva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 18. august 2006 #7 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg likte best Alfred og Alva av disse.Alfred er et godt norsk,flott og mandig navn som ikke er så vanlig. Alva er kort og godt et nydelig navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #8 Del Skrevet 18. august 2006 Håkon Ole osv...likte ikke de andre så godt men sterke navn er det!! Alma -kjenner en søt liten jente...Herlig og sjeldent!! Annikken Selma Cristine (men helst m K for min del) Wilma Alva Ingvild (nederst av pers. grunner... hehe!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessaPåErta Skrevet 19. august 2006 #9 Del Skrevet 19. august 2006 thorbjørn ola ole håkon alfred alva selma christiane ingvild wilma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 20. august 2006 #10 Del Skrevet 20. august 2006 Håkon (nydelig) Alfred (fint) Ola (fint) Ole (greit nok, men liker Ola bedre) Thorbjørn (hmmm. ikke så verst det heller, men ikke noe jeg ville valgt) Wilma (Vakkert, jenta mi skal hete det, selv om vi skal skrive det Vilma) Alva (nydelig) Alma (nydelig, men tenker på emil i lønneberget) Ingvild (fint) Christine (fint, men litt kjedelig) Selma (ikke helt min stil) Annikken (ikke helt min stil) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #11 Del Skrevet 22. august 2006 Tusen takk for innspill alle sammen! :-) Rangeringen spriker litt ser jeg. Selv tror jeg Thorbjørn eller Alfred er de mest aktuelle guttenavnene, men jentenavn er veldig vanskelig. Noen av de er litt spesielle, vil like dem om 10 år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå