*tiger* og jenta Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Ja... i dag er det termin, har så vondt at jeg tror jeg skal krepere og likevel dro mannen på jobb. Great! Sutrer litt til dere jeg, og så håper jeg smertene tar seg opp enda mer så jeg kan ringe føden... Det hadde jo ikke vært verst å føde på termin, hehe. Fødestøv er hjertlig velkomment )
Allean, Fia og lillebror Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 du kan få fødestøvet mitt hvis du lover å sende det tilbake i morgen, da har nemlig jeg termin. Har bare kynnere som gjør litt vondt ennå. Og ingenting som kommer regelmessig. Slit og vente sånn. Men det høres i alle fall ut som om du er på vei til å føde da. Masse lykke til!!
Reddik Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 oi, har det skjedd forandringer siden sist jeg pratet med deg? Sender et tonn med fødestøv!!! Skal svippe det bortom hvert øyeblikk :-) jeg har klart å koble meg opp på en meget usikker linje, er jeg ikke flink? *datanerd* Men den er ikke noe å bruke hverken msn eller nettbank på foreløpig...sukk...
*tiger* og jenta Skrevet 18. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2006 Hehe, kjempeimponert, jenta mi =) Vært hos legen nå, slimproppen er gått og hodet er helt festet, men maseriene blir liksom ikke ordentlige rier. Ting kan skje nårsomhelst eller om en stund... Datanerd haha
Reddik Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 spennende :-) skyll ned homeopatien med bringebærbladte ;-) og spe gjerne på med litt lakrisrot ;-) din fyllebøtte!
*tiger* og jenta Skrevet 18. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2006 FYLLEBØTTE ??? hehe, will do my friend... sku hatt no sone også nå, men det får bli i morgen om det ikke har skjedd no. Jeg skal ihvertfall ikke på moteshow for å si det på den måten ) Hvordan er formen din?
Reddik Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 hehe :-) nei, de slipper nemlig ikke inn tefylliker på moteshow. det blir bare bråk, de har lang erfaring. Etter at de har sunget høyt og støyende begynner de ofte å helle te på hverandre og publikum og etterhvert går de løs på modellene også...men dette vet vel du alt om ;-) Gir deg gjerne sone i morgen, det er bare en glede :-) Formen min er bra nå, men jeg var en tur på smart club igjen igår og det var veldig lite smart! Sov nesten ikke i natt pga det he... bekkenet...det er slitsomt! Men lite søvn er jo du ekspert på nå...vi kan dele erfaringer ;-)
*tiger* og jenta Skrevet 18. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2006 Hehe, ler veldig masse nå - det har jeg hørt er bra forresten ) Jenta mi, hvorfor i alle dager drar du på smart club en gang til da?? Hm, trenger sone du også, vi får hjelpe hverandre hohoho.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå