Gå til innhold

synes dere jeg er hysterisk????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei! Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg nok kjøpt en jeg og! Er livredd for lillegutt selv om han er 5mndr og det aldri har vært noe galt med han, men han må opp i senga mi når jeg legger meg og ligge inntill meg. Hvis ikke får jeg ikke sover for jeg ligger og hører etter pusten hans.

Nei det synes jeg ikke. Begge våre har hatt flere pustestopper og lengre sykehusopphold. Etter samråd med lege gikk vi til anskaffelse av sånn babymonitor, slik at vi kan se bilde av bebien og om vi skrur opp lyden klarer vi høre hun puste :-) Så da kan jeg sitte i stuen og titte på den nydelige bebien vår mens hun sover:-)

Det er godt å ha en ekstra trygghet, men stoler ikke 100% på den!

Nei det synes jeg ikke! Det er ikke så lett for andre å sette seg inn i situasjonen med å få et prematurt barn. Og det er ikke rart man blir engstelig i det hele tatt! Vi har et barn med reflux, og hun har hatt en episode der hun fikk pustestopp og ble blå. Fått medisiner nå. Jeg må si at jeg har blitt rimelig engstelig etter det. Det preger deg på en måte. Hadde sikkert ikke vært sånn med en baby som var 100% "frisk".

Nei det syns jeg ikke. Å få et prematurt barn må være en stor påkjenning med mye å bekymre seg om. Dersom dette hjelper deg til å få en tryggere og bedre hverdagn, så et jo det kjempe flott! =)

Annonse

Fikk jenta mi ti dager over termin men er så hysterisk selv.... Noen ganger er hun sååå stille når hun sover at jeg må vekke henne litt... for å være sikker! Kan ikke noe for det! Er jo overbekymret!.. fikk kjeft av kjæresten min, han sier jeg er egoistisk... kanskje det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...