Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Plutselig er det siste dagen med tosifret tall igjen til termin!!! Dette er jo helt sykt jo!!! Ååå...som jeg gleder meg nå =)
Ninn (har født:) Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Gratulerer så mye! Ja, tiden går og snart kommer jenta di. Jeg har 12 dager til termin:) Lykke til!
Gjest Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Gratulerer! Ja, nå går det jammen fort!!! Jeg fikk kortet ned ventetiden min betraktlig i går etter å ha fått time til planlagt KS. Kun 5 dager igjen til jeg har babyen i armene mine. Helt sykt å tenke på!!!! Særlig det at vi vet akkurat hvilken dag det blir. Men vi gleder oss selvfølgelig noe helt utrolig! Lykke til med de siste dagene!
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Oj oj.... dette blir spennende Elias mamma!! Lykke lykke til med innspruten og fødselen og ikke minst etterpå,,,, Gleder meg til å Gratulere deg med knøttet!!! :-)
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Å herreli... synes ikke det er lenge siden jeg var på besøk hos deg i sommer og du sa du hadde 2 mnd igjen... Det går veeeldig fort nå. Jeg gleder meg også masse på dine vegne. Og på mine vegne, i og med at dine babyer er verdens beste, og såååå glad i Nita. (har kanskje litt med at ho propper de med smartis, men det får være en annen sak)... Masse klemmer fra meg. (ps: Jeg har bare 48 dager igjen...)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Det nærmer seg ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå