Gå til innhold

Håp ute? (vedlagt chart)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns charten din ser meget lovende ut jeg :) Får jeg en sånn chart om noen dager, så skal jeg være overlykkelig!

Har jo ikke funnet EL, men det ser ut som om du nå får en trifasisk kurve ettersom tempen er stigende opp til et nytt nivå fra dag 22. Og det er jo et tegn på implantasjon!

CB digital trenger mer HCG for å slå ut enn vanlig CB. Var jeg deg, så ville jeg prøve å vente til over helgen, også teste med vanlig CB.

Lykke til :)

Vil det si at man har større håp dersom temperaturen stiger ytterligere fra dag 22? Jeg har hatt en merkbar stigning i tempen fra dag 22 og dagene etter (bortsett fra i går). Er nå på dag 25, og tempen var enda høyere igjen! Håpehåpe...

Synes også charten din ser bra ut, Mary. Vent noen dager og test med vanlig cb. jeg har bestilt vanlig cb og skal teste på søndag (dersom tempen ikke faller...)

Krysser fingre! :)

Det var oppløftende, var SÅ deppa etter den testen. Håper på fortsatt høy temperatur i morgen :-)

Hadde jeg bare hatt en vanlig CB for hånden. Skal på sommerfest med jobb i morgen.... Og ville veldig gjerne ha visst resultatet før det....

Det er vel liten vits i å ta en ny CB digital i morgen???

Lykke til dere også jenter,

Klem

Annonse

Hei igjen, nei det er 2 apotek her jeg bor (Torshov) - og ingen av de har. Og siden jeg ikke vet helt sikkert hvilke apotek som har så begynner sikkert mannen å lure om jeg skal hive meg på trikken og tråle byen rundt nå... Kanskje jeg får tak i en i morgen formiddag, men da blir det jo ikke morgenurin...

Det er nok hele 87% sjanse for å teste positivt med CB digital 2 dager før (limer inn oversikt) - en av grunnene til at jeg ble så deppa... Og tar jeg en ny i morgen hvor det er 92% sjanse så blir det enda verre... Får prøve å vente... Og prøve å lure meg unna alkohol på sommerfesten. (Blir så mye styr og snakk om man akker nei til vin på sånne tiltelninger...)

Takk for oppmuntrende ord ;-)

Sannsynligheten for å teste positivt inntil 3 dager før:

-1 92%

-2 87%

-3 55%

ok :) hvis det hjelper noe så testet jeg negativ både 2 og en dag før ikm da jeg var gravid :) MEn hcg nivået dobler seg jo hver dag, så det kan jo hende det er nokk til å slå ut imorgen?

Hvis du vil prøve å få tak i en cb imorgen kan du jo la et glass med morgenurin stå å vente til du har testen??

Snille Lurv :-)

Blir så glad av å lese slike positive innlegg :-)

Jeg kan selvsagt spare på morgenurinen ja... Nå må jeg finne noe å oppbevare den i!

Når har du ikm da? Fant deg ikke i "min blokk" (IKM uke 33 gjengen).

Masse lykke til til deg - håper det klaffer raskt (skal det ikke være enklere å bli gravid når en nettop har hatt hcg i kroppen?) - og at spira sitter for godt denne gangen!

er visst bare første pp etter sa det er lettere? Jeg har ikm på mandag men tenker jeg skal teste på søndag.. bare to dager til :)

HVis du må ta med deg urinen kan du kanskje tisse i en brødpose (som er ny selvføleglig :) det har jeg gjort... *hehe* den er jo rein og tørr. Bare ta to utpå hverandre hvis du er redd for at det skal gå hull på den!

Hahahaha brødpose... fnis... Den var morsom - ikke måte på hva vi sprøe testedamene finner på.... Nei jeg skal en tur ut og shoppe og så hjem igjen så den kan få stå trygt i kjøleskapet :-)

Ikke helt sikker på hvordan jeg overrider ff jeg...."klø meg i hodet"... Det hadde vært litt gøy ja! Skal inn og se om jeg finner det ut. pause i Amanda nå... hehe...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...