Gå til innhold

Jøss..det gikk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i vår 1. pp, i en måned har jeg tatt 4 dobbel dose av bidronning-gele, drukket to kopper salvie-te om dagen, tatt nattlysolje morgen og kveld og slimløsende hostesaft rundt eggeløsning. Best å være på den sikre siden! ;) Og så har vi hatt sex annenhver dag siden dag 8. Vet ikke om alt dette har hatt noen innvirkning, men har hatt skikkelig ømme pupper siste uken, vært mye trøtt med hodeverk siste dagene + at jeg må tisse hele tiden, samt mensmurringer så har hatt en aldri så liten mistanke om at noe var på gang. Har IKM på mandag, men måtte bare teste i dag. DEN VAR POSITIV!!! :) :) ..tror ikke det har gått helt opp for meg enda..da blir det maibaby da om alt går etter planen! :)

Sender ut maaaaasse babystøv til alle!! :) *******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!!

Lykke til i svangerskapet!

Skrevet

Takk for det! :) Nei, var bare jeg som drakk teen. Men sambo tok mye sink da. Fikk beskjed om at dette var viktig for sædkvaliteten.

Skrevet

gratulerer!! :) tar med med alle gode tips:) men hva er bidronning-gele? det har jeg ikke hørt om før!

Skrevet

og hva er nattlysolje? :) dette må jo prøves!!

Gratulerer så mye!!!

=)=)

Skrevet

Gratulerer så vanvittig mye! Kanskje det er noe sånn jeg også må begynne med hvis det ikke går denne gangen. Ja, jeg lurer også på hva den honningen er for noe. - og nattlysolje - vet at man iallefall får kjøpt sistnevnte på helsekost, men ikke noe mer.

Skrevet

Gratulerer så masse :) Når har du termin?

Lykke til videre i svangerskapet :)

Skrevet

Gratulerer og takk for tips!

Skrevet

gratulerere så mye....

Skrevet

Gratuleeeerer!!!

Litt sjalu...

Men veeeeldi glad på dine vegne:)

Skrevet

Gratulerer så mye!! :o)

Har også lyst på maibaby, så jeg suger til meg babystøv.

Skrevet

Ååå...Gratulerer med spiren=o)

Er glad på dine vegner...

(Vil også ha=o()

Skrevet

Gratulerer! Hmmm tror jeg må kjøpe meg salvie te...

Skrevet

Bidronningene er visst ekstremt fruktbare, og bidronning-gele skal virke på samme måte hos oss mennesker. Kjøpte det på helsekosten. Nattlysolje inneholder progesteron, tok det fordi jeg hadde ustabil syklus, pms osv, men leste akkurat at det også er bra for fruktbarheten. Så stå på jenter! Dere kommer nok i mål snart dere også skal dere se! :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen! :) Begynner sakte men sikkert å gå opp for meg nå.. Har laget indrefilet og fløtegratinerte poteter, og sitter bare venter på at sambo skal komme hjem fra jobb. Har kjøpt en kjempesøt body med armer og lagt ved et kort som står "gratulerer du skal bli pappa" på. Håper han blir like glad som meg.. :) Har forresten termin 4. mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...