You can call me Dårris Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Jeg er våken... Sitter og håper på fødsel her:)
monicah Skrevet 18. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2006 Hei, Er det noen tegn på noe da?
You can call me Dårris Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Ja faktisk... Har vonde kynnere med ca 6-10 min i mellom. Har hatt blødninger med slim i hele dag, så det kan vel tyde på at noe er i gjerde:) Er bare redd det skal gå over... Nå vil jeg ha han ut!
monicah Skrevet 18. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2006 Høres ut som du er i gang ja. Har du snakket med føden?
You can call me Dårris Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Ikke enda. Bor heldigvis ikke mer enn 15 min fra sykehuset, så det skal nok gå greit. Tør på en måte ikke å skru opp forhåpningene enda heller... Kanskje jeg skal gå og vekke mannen...
Sabina og gjengen Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 jeg er våken og håper også på fødsel, men her er det ikke så mye som ei lita rie engang.. hadde masse tgn forrige uke, men alt ga seg, litt sinna da ja.. hiihi, lillegutt, kom ut snart da vel, mamma vil hilse på
You can call me Dårris Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 Vet hva du mener! Det er derfor jeg ikke har verken ringt eller vekt mannen.... Noen av dere som har gjort dette før, og vet hvor vondt det skal gjøre?
monicah Skrevet 18. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2006 Jeg hadde også mange tegn tidligere, men de siste 2 dagene har jeg bare hatt litt vondt i korsryggen. 16 dager på overtid er jo utrolig mye, hvorfor setter de ikke igang fødsel? jeg har termin 25/8 og har fått max dato for igangsetting på sykehuset 8/9. Dvs 14 dager. Skjønner godt at du er lei, men jeg tipper du føder i dag Er dette førstemann?
monicah Skrevet 18. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 18. august 2006 Har gjort det før, men husker nesten ingenting. Vet at det var vondt på sykehuset, men det var ikke så veldig vondt før pressriene. Min ble født 12 timer etter slimproppen med blod gikk.
Sabina og gjengen Skrevet 18. august 2006 #11 Skrevet 18. august 2006 Jeg har ikke gjort dette før og aner ikke hvor vondt det skal gjøre, men håper snart på å få vondt.. hiihi, kommer sikkert til å angre på at jeg sa det når riene kommer for fullt, men dog være glad igjen når lillegutt er ute:p Nytter jo ikke sove for tida heller.. skaltil jordmor idag så får se hva hu sier.. Ska be hu sjekke modninga iallefall, den hadde i det minste starta for tre uker sia.. hvor lang tid kan det ta før det er modent og lillgutt finner rett vei ut.. ??hiihi... Han har nemlig prøvd å sette beina i spenntak i sida på magen min, som om han skulle komme ut der.. hehe, må nok nedover lille vennen min...
You can call me Dårris Skrevet 18. august 2006 #12 Skrevet 18. august 2006 Ja, det er min første. De setter visst ikke igang før nesten tre uker over der jeg skal føde. Trodde egentllig de ville sette igang onsdag, men da ble det bare nåler og stripping. Kan hende det har virket litt likevel da... Ringte føden nå, og de mente jeg skulle vente til det var jevnt fem minutter imellom hver rie.
monicah Skrevet 18. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 18. august 2006 Vet ikke hvor lang tid modningsprossen tar, men hvis kynnerne varer i mer enn 30 sekunder så er det sikkert ekte rier. Jeg synnes du bør ringe føden, det er ikke alle som får like vondt og noen har høyere smerteterskel enn andre.
You can call me Dårris Skrevet 18. august 2006 #14 Skrevet 18. august 2006 He he, min har prøvd ganske ofte å grave seg ut igjennom navelen... Ser ut til at han har skjønt det nå da:)
monicah Skrevet 18. august 2006 Forfatter #15 Skrevet 18. august 2006 Hvor lenge er det siden riene startet?
Sabina og gjengen Skrevet 18. august 2006 #16 Skrevet 18. august 2006 Orker ikke ringe føden, har ringt dem pga kynnere flere ganger tidligere og har også vært inne tilsjekk, men.. Kynnerne varer ofte i mer enn ett min, men riene skal visst ikke vare mer enn ca ett min ifølge dem på føden så jeg får bare fortsette som før.. Vri meg i alle stillinger til jeg ENDELIG finner en god stilling, for så å finne ut at nå må jeg opp på do.. så tar vi det samme om igjen......og igjen....og igjen... hiihi:) Men han må ut innen 14 dager.. om han ikke kommer frivillig, ska vi nok få han ut til slutt. Tror de setter igang 14 dagr over termin her.. Men håper han kommer før den tid da...hiihi
monicah Skrevet 18. august 2006 Forfatter #17 Skrevet 18. august 2006 Håper det ikke drar ut så lenge. Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å kvile litt eller tatt en dusj. Du må sikkert vekke mannen din snart også. Ønsker deg masse lykke til :)
Sabina og gjengen Skrevet 18. august 2006 #18 Skrevet 18. august 2006 Hehe.. kan ikke du be småen din om å sende en liten telepati til småen min om HVOR veien ut faktisk er hen... Har prøvd å si det til han, men da han er i "trassalderen" for tida vil han ikke høre på mammaen sin.. hehe...
monicah Skrevet 18. august 2006 Forfatter #19 Skrevet 18. august 2006 Går og legger meg, god natt og lykke til begge to. Krysser fingrene for dere begge :-)
Sabina og gjengen Skrevet 18. august 2006 #20 Skrevet 18. august 2006 takk og takk.. tror nok ikke jeg får først:) sov godt, natta:)
Sebra Skrevet 18. august 2006 #21 Skrevet 18. august 2006 Jeg er våken hvordan. Hvordan går det medt dere.
Sabina og gjengen Skrevet 18. august 2006 #22 Skrevet 18. august 2006 Joda, ligger nå her å venter på neste dobesøk:) hiihi, gir snart opp det å sove.. Høygravide skulle vært fritatt fra søvn og evt søvnmangelsplager.. Eller så skulle vi kunne sagt til ungen vår, nå kan du komme ut, idag vil mamma føde også kom de:) men men lillegtt koser seg veø der inne, må vel hale han ut med all slags makt til slutt.. sånn rundt konfirmasjonstider:) hiihi:)
You can call me Dårris Skrevet 18. august 2006 #23 Skrevet 18. august 2006 Hei igjen. Har ikke tatt tiden på riene, men tror de begynner å bli ca 30-45 sekunder. Vekte mannen før jeg ringte føden, men sendte han til sengs igjen, synd hvis han skal sovne under fødselen:) Har prøvd med en dusj, hørte at det skulle stoppe opp med varmt vann hvis det var falsk alarm, men det stoppet ikke, så det tar jeg som et tegn:) Riene startet for tre/fire timer siden. Skal prøve å legge meg litt jeg og ja. God natt og takk for svarene:) Lykke til til dere begge:)
Sebra Skrevet 18. august 2006 #24 Skrevet 18. august 2006 Hehe . Min datter sa i går at nå vil jeg at babyn kommer ut får nå vil jeg bli storesøster. Tenk om det kune hvert så enkelt.
You can call me Dårris Skrevet 18. august 2006 #25 Skrevet 18. august 2006 He he, Har overbragt beskjeden.... Håper det funker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå