Gå til innhold

avhengig av brus... (skravle)


snartmammapåny

Anbefalte innlegg

Vi har vel alle våre laster... noen røyker, spiser snop, feit mat, iskrem osv... Min store last er brus... Bare MÅ HA søtstoff og kullsyre...!! lett variantene er ikke noe for meg...uheldigvis...Prøver å tenke at d ikke er bra for barnet, så d kan godt gå lenge mellom hvær gang jeg tar en sup, men har såååååå lust på liksom...!

Så tenker jeg plutselig, hvor skadelig kan det være...???

 

Så her er oppgaven folkens, bruk alle kunskapene dere har om brusdrikkingen i svangerskapet og SKREMM meg fra å drikke brus igjenn!!! HAr sett skremsel info på disse sidene om røyking, så d må være noen der ute som kan noe om brus og(særlig Cola, men helst all brus!!!)

 

MEn må netsen være saklig begrunnet, tror ikke lustene mine biter på hva som helst;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, du har det stikk motsatt av meg, jeg bruker å elske brus, men nå nå kan jeg ikke utstå det for fem flate øre. Blir kvalm når jeg ser en brusflaske, og det er ganske kjipt for på jobben har vi supertilbud på brus akkurat nå, og hver gang noen kommer i kassa med brus har jeg lyst til å brekke meg:-S Savner det å like brus jeg:''( *ler av seg selv*

 

 

Tror ikke det er så mye å skremme deg med, bortsett fra at du ikke må drikke mer en 1 liter koffeinholdig brus pr dag da, sikkert fordi det kan være skadelig for barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...