snartmammapåny Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 Ville bare meddele at denne jenta skal til legen i morgen for første gang:) Har akkurat skifta fastlege så har aldri møtt den nye legen min, så håper kjemien stemmer. D er jo litt viktig:) Gleder meg iallefall til legetimen og håper de har god tid, for jeg har notert en haug med spm som d hadde vært kjekt med svar på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 lykke til alltid like spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. august 2006 #3 Del Skrevet 18. august 2006 Lykke til:) Det går helt sikkert kjempefint! Håper du får en fastlege som min, hun er helt utrolig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 18. august 2006 #4 Del Skrevet 18. august 2006 Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 18. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 18. august 2006 ååå, legen min var helt fantastisk:) Kjempe snill! Tror dette skal bli bra:) Vi fikk tatt alle prøve å svart på alle spm;) fikk noen bøker med nyyttig informasjon å så det helsekortet:) GU undersøkelsen var jo ikke akkurat d gøyeste i værden, men alt så bra ut så da var d jo værdt det;) Neste time skal jeg til jordmor (legen anbefalte en annenhver gang løsning, å d tror jeg skal bli bra:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå