Gå til innhold

Noen gravide i Drammen?

Anbefalte innlegg

Jeg flytter til drammen om et par uker, og kjenner desverre ikke så mange i drammen lenger, og ingen gravide... Jeg har termin 10 januar og venter på en liten gutt (mest sansynelig...). Hadde vært moro å bli kjent med noen fra drammen som er i samme situasjon!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5970511-noen-gravide-i-drammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

joda, det er mange av oss gravide i Drammen... hadde du flyttet hit litt tidligere kunne du hilst på mange av oss på BIM-treff på onsdag....men det kommer nok flere treff skal du se! :) det håper iallefall jeg at vi kan få til, synes det var veldig hyggelig å treffe andre i samme situasjon...

har termin 10januar selv og de/vi tror det blir en gutt her også... :)

lykke til med flyttinga!

Gøy å vite at det er flere i samme situasjon her!!

Jeg er 25 år (fyller snart 26)...

Jeg er opprinnelig fra drammen, men bodd 1 år i england og 6 år i oslo, og det er ikke så ofte jeg er på besøk da de fleste vennene mine siden jeg bodde i drammen også har flyttet... men gleder meg til å flytte tilbake - blir godt å komme litt nærmere familie når man skal ha baby;)

Håper det ikke er lenge til et nytt BIM treff, det er jo en glimrende måte å bli kjent med nye mennesker:)

Hei, jeg har også termin i januar - populær måned ;-) Kanskje vi skulle lage er treff med oss som har termin i januar? Ser det har vært et Bim-treff med mange oppmøtte som har termin fra august - februar. Blir det ikke litt mange å samles? Kanskje en ide å splitte opp litt, slik at man lettere blir kjent?

Annonse

Hei på dere!

Jeg har termin 10. januar, som jeg ser flere her har! :o) Jeg bor i Røyken, men har klart å snike meg med på 3-4 Drammenstreff, samt like mange Askertreff da jeg bor midt i mellom... Ja, også en "BiM-date" med ka-ping i Trondheim da jeg var på ferie der i sommer OG en scrappe-/kortlagingsdag med Ullpurka i Jessheimområdet... :o) Frekk eller bare kontaktsøkende?? ;o) Hehe!

Er selv innflytter i Røyken, og BiM-treff er jo ypperlig for å bli kjent med andre vordende mammaer/kommende trillevenninner/fremtidige venner til barna... :o)

Det var forresten kjempehyggelig på megatreff (ca. 25 stk) på Harrys! Fint at mailinglista er i omløp på mailadressene våre! :o)

Ha en fortsatt fin helg, alle sammen!

Skal nok se at flere av oss januardamene (spes. 10. januar-damene) treffes på fødestua!

hadde vært moro med et treff for oss med termin i januar - er sikkert litt lettere å bli kjent da ja! Er nok moro å treffe alle de andre og, men er jo ikke noe i veien for å bli med på alle:)

Kult hvis vi kunne få til et januar treff om ikke så alt for lenge - fikke jo desverre ikke med meg BIM treffet som var nå nettop...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...