Gå til innhold

Til alle FRUSTERERTE FRUER


Mamsebumsen- med gutt og jente

Anbefalte innlegg

Hva er empati?

Hva med å se situasjoner fra andres perspektiv, ut i fra alder, resurrser og erfaringer!??

 

Hva dreier 1.trimester seg om?

Som andregangs gravid handler det å komme over de 12 første ukene, så kan jeg puste ut.

Forrige graviditet var jeg nervøs hele svangerskapet.

Sånn var/er det for meg..

 

Jeg har fått masse gode råd, delt erfaringer, sutret over kvalme med andre og dratt på smilebåndet flere ganger her på BIM sidene.

Jeg har sett andre finne kontakt når de har hatt SA og MA, noe jeg selv ville ha ønsket i en slik situasjon.

 

Jeg har sett naive spørmål jeg kanskje selv ville ha spurt for 10 år siden. Jeg har sett kloke svar som jeg håper å kan gi om noen år.

 

I skrivende øyeblikk er det pålogget 824 personer, og 3150 gjester

Det er utrolig mange drømmer, ønsker, håp, bekjymringer, gleder, sorger, tanker, historier og svangerskapsplager.

 

Såååå mange jenter med forskjellige erfaringer, utdannelser, livslærdommer, ressurser og gode tanker. Tenk så fantasktisk!! Det er så mange gode råd å få!!! Råd ikke min gamle, skrukkete mannlige lege kan svare på!

 

Sjekk innlegget om CELLEGIFT, hva 3 forskjellige jenter har svart på der!

 

Hva med å legge hormonene på hylla.Eller la sinnet gå ut over den vordende pappa ;-), litt må jo han også gå igjennom!!

 

Chat med de dere finner kjemi med, de som kanskje har like tanker som dere har.

Så lar dere være de som ikke er lik dere!

Det er lov å være forskjellige fra andre!...?

 

Litt jentesolidaritet, takk!!

 

Hva med å gjøre èn god gjerning hver gang man er her inne...?

"gratulere med dagens positive test"

"Ingen ord kan trøste deg etter tredje gang med SA, men ses snart på 1.trimester igjen!!"

"Jeg er også utrolig kvalm, her er en side som hjalp meg mye:www.ettellerannet.no"

"Jeg aksepterer din mening, men er uenig!"

 

EMPATI!!!!!!!!!!!

 

Milaresa i oslo 10 uker m/nr2

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...