Gå til innhold

Sorry at jeg sier det...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

men denne siden er så utrolig tafatt og kjedelig, bare syting å klaging, alle er dårlige, off snart er det vinter, off off off, ja livet suger, pyton å være gravid, bla bla bla- Er det INGEN som har noe å være glad for, virkelig ingen som kan få inn noen linker med litt humor?? Ingen som faktisk GLERER seg til fødselen?? Bare se på skravlesiden, så mye positive folk, må være noe med 1.tri?

 

Å ja jeg signerer med anonym ( så nå kan dere lure og kjefte å klage enda mer!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er selv på 3.tri nå, syns ikke det var så mye v det på q.tri når eg var der. Så hvem vet, det kan være folkene, det an være det emosjonelle, hormonelle etc. Frykten for at svangerskapet skal gå galt etc. Men er enig med deg, lager ikke unnskyldninger. Men på det første stadiet er det jo faktisk mange som har det J, eg var heldigvis ikke en av de:) Null plager. Menmen, hvem vet. Lykke til gjennom sv.skapet da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg svarer deg sånn, men vet du hva? du får skaffe deg et annet sted å være da se! Ingen vil ha slike anonyme som deg her inne allikevel!! du er uønsket rett og slett!! Og jeg skal fortelle deg en ting til, for en stund tilbake var jeg en som stadig kom inn med humoristiske innlegg. Mange syns de var kjempe morsomme, men sånne anonyme drittsekker som deg måtte jo blande seg inn og mene noe annet. Så da gidder man ikke mer da vet du! så du kan bare la være å henge her mer da vet du, skaff deg et liv i stedet. Selvfølgelig er det mange bekymringer i 1 tri! HA DEG VEKK!

Og se nå anonym, se hva jeg gjør, for første gang signerer jeg også med anonym!! Ikke fordi jeg ikke tør å stå for det jeg sier, men rett og slett for å irritere deg, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle jeg bli irritert av at du signerer med anonymt? Tok du det personlig eller, var veldig til reaksjon?? Hiss deg ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint du er her, så postiv og løfter oss opp! Godt det finnes gode mennesker som deg som ALDRI klager på noe!

 

Selvfølgelig signerer du med anonym...

Det gjør alle med en negativ mening, og ikke klarer å stå bak ordene sine når vinden snur i deres rettning!

 

Men så la det ligge da, bruk heller skravlesiden...er det så vanskelig!

 

Syns det er mange søte jenter her som har mye positivt å komme med! Mange kloke ord og fine erindringer!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan nok ikke si meg helt enig med HI her...

 

jeg føler at vi inne på 1 tri har mye til felles, vi er stort sett alle litt redde for hva som kan skje. Og vi har jo stort sett kjent på de samme symptomene... Synst d er greit an noen får lettet sine bekymringer innimellom, d er bare sundt:) Alle har jo bekymringer innimellom:)

 

Var nok like mye "klaging og syting" når du var på 1 tri og kjære HI, men da la du nok ikke like godt merke til det, siden du kunne relatere seg til det litt lettere.

 

Om du HI ikke liker å lese om oss "nybegynnere" sine problemer og bekymringer så trenger du vel ikke å være på dette forumet, bare hold deg til de forumene du liker du!!

 

 

Og så kan du kanskje få opp øynene litt å ikke være så j#"¤% selv sentrert!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. tresemester, er det mye kvalme og spying, kan ikke si at en blir så happy av det. Så er det vel også mange som skriver i sine termingrupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du misforstår litt, er nybegynner selv jeg, mye jeg er usikker på osv, men synes det fokuseres altfor lite på det positive ved å være gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel rett og slett mye "negativt" fordi det blir fort at når d er noen som lurer på noe så skriver de inn et innlegg...Derimot når alt er flott og fint så lurer man liksom ikke på noe...

 

Vet liksom ikke hvor populært d hadde blitt om alle begynte å fortelle om hvor fantastisk de har de heller... er jo alltid noen som blir sure da og... D sitter mange kvalme og dårlige gravide der ute som neppe har superlust å høre om de som ikke føler seg noe kvalm, har d supert på jobben og livet er bare hææærligt;) hihi...tror d hadde blitt syting da...

 

Så tror vi må ha en gyllen middelvei... MEn om noen føler at de vil fortelle at livet er hærlig, så er de velkommne for min del altså:)

 

Synst at alle skal få skrive det de vil her inne, og alle som er bekymret for blødninger, sa/ma og alle andre ting som er skummelt skal få lov å spørre:) man trenger jo ikke bruke energi på å svare om man ikke vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går jeg rundt å SMILER hele dagen, og om noen skulle spør hvordan jgd har det, svarer jeg selvføgelig "bare bra". Prøver å synge gjennom kvalmen, og smiler til toåringen min mens jeg spyr; mamma bare spytter i doen, ingenting å bry seg om. Selvfølgelig GLEDER jeg meg over å være gravid.

 

MEN ærlig talt så er det godt å få sutre litt sammen med andre som skjønner at akkurat nå så har jeg det helt elendig, selv om jeg bærer på et under. Trodde at her inne var det LOV å syte og klage litt, og ABSOLUTT lov til å være bekymret; er egentlig trett av å "holde maska".

 

Første trimester ER tøfft for mange; det må vi ha lov til å dele med hverandre. Det blir mer gøy etter hvert!

 

Men, selvfølgelig, det er flott med noen solskinnshistorier og gledeshyl også, og ærlig talt, de finnes da her inne de også.

 

Lykke til videre til alle mine gravide medsøstre, vi er heldige vi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å heller legge inn et positivt/humoristisk innlegg og bidra til en "bedre" side istedet for å legge inn et "sorry at jeg sier det..."negativt innlegg...??? Sier jo nesten mot deg selv...dette innlegget gjør ikke annet enn å lage dårlig stemning på 1 trimester.

 

Jeg er veldig glad for å være gravid, og det er nok de fleste her inne. Gleder meg ikke akkurat til fødselen....,men gleder meg til å bli mor og til å hilse på det nye familiemedlemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...