Gå til innhold

i dag ble jeg redd


Kris.

Anbefalte innlegg

så plutselig litt rosa på papiret og i do........

hadde en venninne på besøk heldigvis..

jeg ringte rett til sukehuset som jeg hadde Uler på sist da jeg mistet i juni og spurte om å komme....

Hun sa "du må nok vente" det er ikke sikkert vi ville sett noe nå... jeg sa men det kan hende dere vil se noe også så jeg slipper å bekymre meg... jeg er 6+2 idag og jeg så hjerte slå første gang jeg var gravid på samme dag...

Så sa jeg må jeg vente så for jeg heller betale privat, som du vet har jeg nettopp gått gjennom en MA i juni ( dette var samme legen)

Heldigvis lot hun meg komme...

 

Og det beste av alt, det var LIV!!!!!!!!!!!!!!!!!

måtte felle en gledes tåre da, jeg så for meg enda en abort... begynte å blø på akkurata samme dag sist jeg mistet... denne gangen skal det gå bra...

Følte legen synes jeg var litt hysterisk og sa du må bare tenke at dette går bra, jeg sa det har jeg gjort til idag, men blod det liker jeg ikke nå.....

Er så glad måtte vare fortelle det, og det er vel en solskinnshistorie for flere her som blør eller kommer til å gjøre det... det kan gå bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at alt ser solskinns-lyst ut! Ønsker lykke til, du skal se den sitter!!!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart du ble redd, med din historie. Man oppfordres jo til å kontakte lege hvis man blør, så da må de jo la oss komme til UL også?! Uten å mene vi er hysteriske.

Så fint at det ser ut til å gå bra denne gangen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...