Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Selv om jeg ikek har så mye nytt - men intet nytt er godt nytt? Jeg vet ikke, jeg. Jeg helelr vel mest til at det går galt denne gangen også. Var til legen i dag. Min egen lege har dessverre ferie, så jeg kom i stedet til en gammel, ufølsom nisse, som til og med glemte meg, slik at jeg satt nesten 2 timer å ventet - at det går an! Vel, han sa at det ikek var stort han kunen gjøre (og han har vel nok rett i det) og ville ikek engang sende meg på ultralyd før jeg evt. stoppet å blø eller begynte å blø mye. Jeg fikk ny time til mandag, men skal ringe sykehuset dersom jeg begynner å blø mer.Jeg må innrømme at jeg holdt nesten på å grine når jeg gikk fra legen; synes det var ille bare å måtte gå hjem igjen. Han viste jo jeg nettopp har vært gjennom en MA for kun 3 mrd. siden.

Men jeg ser jo, at det er jo faktisk ikke er han kan gjøre, så jeg får vel bare vente til mandag og HÅPE at blødningene stopper. Jeg blør ennå litt, men de voldsomme smertene har heldigvis gitt seg. Jeg klamrer meg til håpet om at det kan være mange grunner til å blø i svangerskapet. Fikk ellers besjed om å holde meg i ro og IKKE anstrenge meg på noet vis - vel, det blir ikke så lett det. Min mann er i Spanien med jobben til onsdag og jeg er alene med lillepiken på 2,5 år. Vi bor dessverre langt fra familie og venner, så noe hjelp kan jeg ikke få Min mor ville komme så fort som mulig og dvs. søndag kveld.

Takk igjen for alle støtte og omtanken; dere skjønner ikke hvor mye det betyr for meg, at noen forstår og tenker på meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5969760-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære nungo.

Først vil jeg si at jeg beklager virkelig at du skulle møte på den ufølsomme nissen av en lege!Det er det siste du trenger nå.

Jeg håper likevel at du prøver å fokusere positivt i dagene frem mot mandag,selv om jeg har full forståelse for at det er vanskelig og at påkjenningene du går gjennom nå er slitsomme.Prøv likevel å holde deg oppe,det er kjempetrist at mannen din ikke er hjemme,men jeg håper at du i alle fall har noen du stoler på og kan prate med.

Blødninger tidlig i svangerskapet er ofte vanlig og ufarlige.Dette krysser jeg fingrene for at gjelder for deg også denne gang nungo.Dette må gå bra!

Om det ikke skal gå rette veien,håper jeg at du er sterk og står på å forlanger oppfølging for dette/evt senere svangerskap.Evt også en utredning på hvorfor det går som det går.

Jeg tenker på deg,og håper det går bra med deg.

Håper virkelig du har noen du kan prate med.

God trøsteklem fra vilsågjerne.

Det er så urettferdig at du skulle oppleve dette her!

Du har jo jammen vært igjennom nok siste tiden!!

Det var sikkert ikke noe særlig nei å møte en slik lege heller oppi alt. Og så GLEMME deg da!!!! Skamme seg skulle han!

Jeg håper inderlig du får en kjempegledelig nyhet på mandag!

Har du ingen god venninne som kan hjelpe deg litt frem til søndagen da...?

Skulle vært i nærheten.... da skulle jeg med glede ha passet lilletulla for deg =)

Prøv så godt du kan å ta vare på deg selv da nungo. Og ikke minst, kom inn til oss og få litt trøst av og til!

Stor, god og varm klem

Tusen takk for gode ord, Vilsågjerne, det hjelper virkelig. Dessverre har jeg ikke noen andre i nærheten, men jeg har jo dere :-) I tillegg går dagene jo med en liten tulel i huset. Hun er kjemepflink og passer godt på mammaen sin. Takk for at dere lytter - jeg vet jo at mange av dere sliter selv og har vært gjennom ting som er mye tøffere enn det jeg opplever nå. Håpet har jeg ikke mistet :-)

Tusen takk til deg også ia69 - hadde vært supert å ha deg i nærheten, men det er vist like lang avstand mellom deg og meg, som det er til resten av familien vår :-( Unasett så har jeg jo dere på et vis ganske nær her i min stue og det varmer helt ubeskrivelg at så mange av dere leser mine beretninger og kommer med trøstende og oppmuntrende ord. Egentlig føler jeg at det er dere som kanskje forstår meg best av alle akkurat nå.

Det er godt å høre at du ikke har mistet håpet nungo,det er det værste man kan bli fratatt nemlig.Håper du får noen koselige stunder med tulla i helga,og det er i alle fall godt å vite at du har henne å kose med,når du nå på så mange andre måter er alene.

Det at du har oss skal du i alle fall vite at stemmer.Av og til tror jeg vi er til uvurderlig hjelp for hverandre.Ønsker for deg ei koselig helg med veslejenta,og jeg håper mandag bringer deg gode nyheter.

Klem fra vilsågjerne.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...