Gå til innhold

3D ultralyd

Trampe82

Anbefalte innlegg

Hei. Har noen vært på 3d ultralyd eller har tenkt det? prøver å finne ut av hvor man kan ta det.. Trenger tips fra dere gravide kvinner ;)

Kos dere videre med graviditeten, ikke tenkt negativ og nyt dette. Jeg koser meg masse og tar alle ubehag med et smil.. Er 15+2 på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal også på 3d ultralyd. Hadde tenkt å bestille time på Nøtterøy ultralydinstitutt i Tønsbeg.. Var 1-2 uker ventetid. Ellers har de jo noen steder i Oslo det også blir gjort! Jeg har fått pris fra 800-1000 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Oslo da? Majorstuen hadde en klinikk, kostet 1500,- fant ikke telefon nr eller noe til de.. Tønsberg har jeg hørt flere som skal dra, men det erjo et stykke fra oslo da, for meg som bor her... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man finner majorstuaklinkken på majorstuaklinkken.no på internett. det koster 1500 kr og bør tas mellom uke 24 og 34. har selv bestilt time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke alle større sykehus 3D ul? Jeg var på UL i uke 12 og da fikk vi se babyen med 3 D. Fikk inntykk av at det også følger med ordinær UL ( eller tar jeg helt feil nå???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...