Gå til innhold

3D ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har noen vært på 3d ultralyd eller har tenkt det? prøver å finne ut av hvor man kan ta det.. Trenger tips fra dere gravide kvinner ;)

Kos dere videre med graviditeten, ikke tenkt negativ og nyt dette. Jeg koser meg masse og tar alle ubehag med et smil.. Er 15+2 på vei.

Skrevet

Vi skal også på 3d ultralyd. Hadde tenkt å bestille time på Nøtterøy ultralydinstitutt i Tønsbeg.. Var 1-2 uker ventetid. Ellers har de jo noen steder i Oslo det også blir gjort! Jeg har fått pris fra 800-1000 kr

Skrevet

Hvor i Oslo da? Majorstuen hadde en klinikk, kostet 1500,- fant ikke telefon nr eller noe til de.. Tønsberg har jeg hørt flere som skal dra, men det erjo et stykke fra oslo da, for meg som bor her... ;)

Skrevet

man finner majorstuaklinkken på majorstuaklinkken.no på internett. det koster 1500 kr og bør tas mellom uke 24 og 34. har selv bestilt time.

Skrevet

Vi bestemt oss for å reise til tønsberg vi, koster 800 kr også får vi en hyggelig tur ;)

Skrevet

Har ikke alle større sykehus 3D ul? Jeg var på UL i uke 12 og da fikk vi se babyen med 3 D. Fikk inntykk av at det også følger med ordinær UL ( eller tar jeg helt feil nå???)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...