Trampe82 Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 Hei. Har noen vært på 3d ultralyd eller har tenkt det? prøver å finne ut av hvor man kan ta det.. Trenger tips fra dere gravide kvinner Kos dere videre med graviditeten, ikke tenkt negativ og nyt dette. Jeg koser meg masse og tar alle ubehag med et smil.. Er 15+2 på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 18. august 2006 #2 Del Skrevet 18. august 2006 Vi skal også på 3d ultralyd. Hadde tenkt å bestille time på Nøtterøy ultralydinstitutt i Tønsbeg.. Var 1-2 uker ventetid. Ellers har de jo noen steder i Oslo det også blir gjort! Jeg har fått pris fra 800-1000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 18. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. august 2006 Hvor i Oslo da? Majorstuen hadde en klinikk, kostet 1500,- fant ikke telefon nr eller noe til de.. Tønsberg har jeg hørt flere som skal dra, men det erjo et stykke fra oslo da, for meg som bor her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrdr Skrevet 20. august 2006 #4 Del Skrevet 20. august 2006 man finner majorstuaklinkken på majorstuaklinkken.no på internett. det koster 1500 kr og bør tas mellom uke 24 og 34. har selv bestilt time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 20. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 20. august 2006 Vi bestemt oss for å reise til tønsberg vi, koster 800 kr også får vi en hyggelig tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RosaPåBall Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 Har ikke alle større sykehus 3D ul? Jeg var på UL i uke 12 og da fikk vi se babyen med 3 D. Fikk inntykk av at det også følger med ordinær UL ( eller tar jeg helt feil nå???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå