Gjest Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Spennende at det kommer ny til på siden. Gidder du å se litt på meg?? 1. Hvordan ser samlivet ut for min mann og jeg?? Kommer det til å holde seg stabilt? 2.Er jeg gravid nå?? Eller kommer jeg til å bli det. Hvor mange barn vil vi få, og ser du kjønnene?? Har 1 gutt fra før. 3. Hvordan har sønnen vår det egentlig i barnehagen, bra eller ikke? 4. Hvordan ser det ut på boligfronten?? Kommer vi til å bli boende der vi er nå, eller kommer vi til å bygge hus?? Takk for at du tar deg tid Klem fra meg som er født 06.10.79:
Gjest Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Heisan:-) 1. Får ikke fram noe om samlivsforandringer på deg, men at ting vil fortsette å være som det er. 2.Ser ingen graviditet på deg akkurat nå, men prøv igjen nestegang:) Ser 3 barn på deg, en gutt til å en jente. 3. Ang din sønn i barnehagen får jeg opp at det er noe som plager han på dagene når han er der, kanskje ikke som gjør han ulykkelig å vil gråte osv men at ting kanskje ikke alltid er så allright. Ser at du mest sannsynlig vet hva som kan hjelpe å at det vil bli bedre om du gjør det. 4. Ser dere bo der dere en nå ett år til ca.. Om dere kommer til å bygge hus med det første er litt uklart for meg her men ser en forandring i 2008.. Lykke til med alt da!:-)
Gjest Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Hei- og takk for svar!! Noen kommmentarer og spørsmål til svarene dine.: 1. Puh, det var godt å høre!! 2. Klarer du å se når jeg blir gravid da?? 3. Blir litt nekymra over svareet ditt, vet nemlig ikke hva som kan plage han... Men merker at han ofte er på gråten når jeg henter han, så glad for at jeg kommer!! Men de i bhg sier at det ser ut til at han trives.. 4. Ok, kan forandringen være at vi skal byge på kanskje?? takk igjen, klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå