Gå til innhold

Litt ny her i dag :)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen =)

Har drevet og lest på BIM en god stund, spesielt på dette forumet siden jeg ikke er gravid (enda :) ). I dag tok jeg endelig "steget ut" og registrerte meg. Dere virket så utrolig koslige og støttende, at dette ville jeg å værme på! :)

Litt om meg; Er 21 år, fra vestlandet. Sambo er ett år eldre. Vært sammen i over 2 år, samboere i litt over 1. Vi har snakket en stund om bli å prøvere, og dette er første mnd uten p-piller :) Forventer absolutt ingenting denne mnd, og har ikke stresset med det heller. Vi er forberedt på at ting tar tid, og har aldeles ikke hastverk. Hverken temper eller bruker el-tester, men har alltid hatt veldig regelemessige 28 dagers sykluser(både før p-pillestart, og da jeg hadde ett opphold i p-pillene på over ett år grunnet andre ting enn prøving)), så vet sånn ca når jeg venter mens. Har hatt sex jevnlig hele mnd, verken mer eller mindre enn vanlig, og skulle det klaffe allerede nå er det et lite mirakel =) IKM er forresten torsdag 24 august, og kommer nok til å være rimelig spent da!

Regner med dere alle vil ta godt i mot meg =)

Kveldsklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5969579-litt-ny-her-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...