Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg slutta på yasmin i slutten av september 05 for planen var at jeg skulle bli gravid. Jeg hadde mensen som "vanlig" i oktober, i november kom den litt for sent og jeg begynte å lure på om jeg hadde blitt gravid. En uke etter jeg skulle hatt mensen fikk jeg en kort,merkelig blødning. Jeg tenkte ikke mer over det og livet gikk sin vante gang. Jeg tenkte litt på om det var en spire i magen,men testene sa nei.

Jeg bestilte time hos legen og fikk time rett etter nyttår. Da tok jeg masse blodprøver for å se om graviditetstestene var gale. Jeg ringte legen to uker senere og ho sa jeg hadde cyster på eggstokkene og at de skulle teste videre på blodet mitt. To uker til gikk og ringte legen og sa at ho henviste meg videre til gynekologen for videre sjekk.

Jeg fikk brev i posten med løfte om time innen oktober 06. Heldigvis tok det ikke så lang tid. I begynnelsen av mars fikk jeg time og jeg fikk diagnosen pcos. Jeg ville at naturen skulle gå sin gang uansett og begynte ikke på noen medisiner. I mai fant jeg ut at jeg kunne jo prøve noe og jeg fikk time hos legen. Ho ringte gynekologen jeg hadde vært hos tidligere,men fikk ikke tak på han. To uker senere fikk jeg resept i posten på yasmin... Jeg henta de aldri..

I dag 17.08.06 var jeg hos legen og fikk metformin. Jeg visste mer om metforminen enn det ho gjorde,men ho skrev den ut like vel:) Legen visste ikke om ho kunne gi meg resept på den eller om jeg måtte på sykehuset å få det.. Men da hun leste i legemiddelboka fant ho ut at ho kunne gi meg det:) Hehe.. Men det visste jeg hele tiden,takket være dere her:)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5969405-jeg-visste-mer-enn-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...