Gå til innhold

Jeg fikk positiv test ikveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo er på vei hjem nå. Vet ikke helt hvordan jeg skal si det. Er helt skjelven! :) Venninna mi tvinga meg til å ta en test ikveld, og jeg var helt overbevist om at den ble negativ. Ble helt på gråten... Huffameg! Kommer ikke til å få sove i natt!!! Må ta flere tester i dagen fremover. Klarer ikke tro det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt :-) Gratulere masse!!!! Blir spennende å fortelle det da!

Skrevet

Hipp Hurra!!!! Må si "alle" blir gravide om dagen!! Gratulerer så mye! Sees snart på1 tri ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye. Moro :o)

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE:D

Skrevet

Så koselig!!!!

Gratulerer da! Det blir gøy å fortelle!!!

Masse lykke til!!!

Klems

Skrevet

Gratulerer så mye da...

Lykke til videre=o)

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Skrevet

Tusen takk. Og jeg forventer å se dere alle inne på første tri om ikke alt for lenge!!

Sambo skjønte det med en gang. Han kom inn døren og jeg smilte. "Er du gravid?" Jammen kjapp i hue den mannen min! :)

Det som er litt skummelt oppi det hele var at jeg ble spådd av 2 stk at jeg skulle bli gravid i juli/august. Skremmende det de klarer å se!!

Lykke til alle sammen!!! Ønsker dere alle måtte drikke champagne-brus på nyttårsaften!! :)

********************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Gratulerer så masse :) Lykke til med spiren i magen.

Skrevet

gratulerer så masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...