Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok min første metformin tablett idag... *spent på effekten*

Weeeeeeeeeeee!!!! hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som sagt, metformin var min redning. Så får håpe det vil funke like bra for deg og.

Lykke til!!

Skrevet

Takk:)

Jeg kjente bivirkningene rimelig kjapt,men går og i dag kjente jeg nesten ingenting:) Så jeg tror jeg skal øke dosen fra 500 til 1000 om dagen nå. Ville starte forsiktig:) Legen min har ikke peil på metformin,så da føler jeg at jeg styrer litt selv.

• 2 uker senere...
Skrevet

Fortell hvordan det går med deg. Jeg strever litt med min oppstart, men håper det er forbigående når bare kroppen har fått vent seg til det.

Skrevet

Går kjempe fint i grunn.. Det eneste som jeg syns er litt "skummelt" er det at jeg våkna opp på torsdag og var kjempe svimmel.. Blodsukkeret mitt var kjempe lavt og sambo måtte komme hjem og gi meg frokost sånn at blodsukkernivået kom seg opp. Jeg kom meg ikke ut av senga fordi jeg var så svimmel.. Men det hjalp med frokost og sambo fikk fortsatt med dagen sin:) Nå har jeg alltid noe spiselig ved senga i tilfelle.. Har gått greit etter det. Spiser alltid litt på kvelden nå sånn at nivået holder seg stabilt. Spiser hver 3.time og tar 1 tablett når jeg spiser frokost og 1 når vi spiser middag.

Skrevet

Hm, kanskje jeg spiser for uregmessig... Det er så hektisk om morgenen med to barn som skal ha hjelp og komme seg til skole og barnehage at noe særlig frokostsulten er jeg ikke. synes i det hele tatt at jeg er mindre sulten enn før. Stemmer det? Du må holde meg oppdatert. Prøver du å bli gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...