Gå til innhold

Fødeklar Ceci med prins - er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallooo Ceci =)

Er du her fortsatt, og/eller er det noe på gang? Er så spent vettu ;-)

Tenker på deg.

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg :-)

jeg er her, akkurat nå - samtidig som deg!!!

Neida, ingenting på gang. Har vært på kontroll i dag, hodet er ikke festa, fostervannsmengden har gått litt ned, som han sa var helt vanlig ved termin, ble ikke undersøkt vaginalt, kun UL og 20 min registrering. Måtte få sukkervann for å få litt action i magen.

- Så jeg sitter her og innstiller meg på overtid, men håper jo selvsagt at det skal sette i gang så fort som mulig. er lei av ondt bekken, halsbrann etc.

- Ja, du vet nå hvordan det er! :-)

Hvordan går det hos dere? Bildet var bare nydelig! Utrolig vakre jenter du har :-)

Skrevet

Oj ja, der var du =) Hmmm, ja jeg vet åssen det er, hehe.... er det på lørdag du har termin? Plutselig skjer det vet du, så det er jo ikke sikkert at det blir overtid for det ;-) Alle jm på sykehuset sa til meg at nr.2 gjerne er en liten luring som gir mange falske alarmer og kan være litt trege til å komme ordentlig i gang, men når det først er i gang så går det gjerne foooort! Hehe. Får håpe du blir mamma igjen i løpet av helga. Jeg fikk iallefall begge mine på solfylte helge-dager - fint det =)

Kommer nok til å kikke innom her å se etter deg i tilfelle noe skulle skje.

Ellers går det bra her - jeg har endelig sluttet å blø (etter nesten 5 uker) og har nettopp avsluttet kur for soppinfeksjonen jeg fikk av penicillin-kuren, så nå er jeg nok helt frisk igjen. Bebi har nok litt kolikk, men hun er litt bedre denne uka enn forrige. Synes det er vanskelig å komme meg ut på dagtid, men mannen har heldigvis hatt mulighet til å kutte ned litt på jobbinga og har hjulpet meg masse. Og så blir det vel lettere etterhvert da =) Lillegullet har forresten begynt å smile nå, og det er herlig!!!!

Klem fra

Skrevet

Termin lørdag, ja. Håper du får rett i at noe skjer i helga! :-)

Godt å høre at du er bedre! Ikke noe artig når de første barselukene preges av sånt. Og sikkert veeldig slitsomt med kolikktendenser hos prinsessa, håper det gir seg snart. Artig å høre at hun har begynt å smile! :-)

Jeg brygger på en forkjølelse kjenner jeg, typisk at den måtte komme akkurat nå da! Storpia mi er forkjølet, så det er vel hun som har smittet meg. Sånn sett kan han bare holde seg inni meg ei uke til, så vi er helt friske når han melder sin ankomst. :-)

Koselig at du kikker innom her etter meg :-)

Er her hver dag, så er det en dag du ikke ser meg kan du begynne å mistenke at noe er på gang! :-)

Skrevet

Huff da, forkjølelse når man skal føde er ikke noe særlig nei. Du får ha riktig god bedring - og god bedring til jenta di også. Nå må jeg løpe til sengs for noen timers søvn mens bebi sover, før det er på'n igjen med gråting, bleieskift, mating, gulping, osv igjennom natten. Hehe, du har mye å se frem til ja ;-)

Nattinatt!

Skrevet

Tusen takk! :-)

Vi snx.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...