Ninn (har født:) Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Lurer: har hatt masse stikninger i skjeden i mange, mange uker nå (side uke 33-34), vet at det er tegn på at babyen presser seg ned i bekkenet. Hodet er allerede festet, og nå føles det som om den er langt nede i bekkenet (noe som UL også viste), skjønner liksom ikke når det skal gi seg? Gir det seg eller øker det frem til fødselen? Det er så sinnsykt vondt og ofte noen ganger at jeg blir helt utmattet av det....klarer ikke gå slik lenge til...nå har jeg 2 uker til termin. Jeg klarer jo ikke sitte lenger, må sitte på myk pute fordi det er så vondt, føles som om babyen presser seg ut nesten...Andre som har det slik?!
Ninn (har født:) Skrevet 18. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 18. august 2006 ingen som vil svare he he...lurer bare på om man kan gå sånn frem til fødsel, med disse veldig vonde stikningene...kanskje burde jeg være glad fordi det er modning, men, har vart så lenge nå...
*tiger* og jenta Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Det er vel sannsynlig å gå sånn frem til fødsel? Jeg har hatt sånn i to-tre uker og har det fortsatt.. men skal til legen i dag hvis ikke riene tar seg opp, så jeg får høre hva han sier... Har ikke så lyst til å være utslitt til fødsel liksom... Lykke til til deg, la oss håpe og heie sammen )
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 har sånne stikninger jeg og.. 34 uker.. ikke hele tiden,men jeg kan vel regne med at det blir verre da?? uff uff det er ikke godt.. i tilleg litt sånn sliten mensvondt i rygg og mage på kvelden.. (bekken trøbbel så je trodde det var det ) Kanskje det er babyn som fester seg nedi der da? har jeg ikke tenkt på.. hm.. det er jo litt kult.. det nermer seg nå god bedring;)
Ninn (har født:) Skrevet 18. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2006 hei på dere! takk for svar, ja, da kan jeg sikkert regne med å gå slik fremover en stund he he, det er vondt! Men for en god sak:) Masse lykke til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå