Gå til innhold

Flere som bare er trøtt å sliten?


Gjest

Anbefalte innlegg

Eg er i uke 6.

Forige savngerskap var eg kvalm de første 4 mnd.

Hører at de er betryggende å vite at folk er kvalm for de er tein på at morkaken gjør jobben sin.

Eg er ikke kvalm i de hele tatt nå bare ekstren trøtt å blir fort sliten :-(

 

Så spørsmåle mitt til dere e : E de større fare for å miste eller at de er noe gale med minien siden eg ikke er kvalm ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvalmen kan komme senere:)

Med første spøy jeg også i over 4 mnd, og denne gangen så er jeg bare uggen (småbrekking innemellom, men ikke noe å snakke så høyt om) Er 8+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kjenner kroppen trenger litt flere pauser om dagen enn normalt,har slitt med kvalme i noen uker nå... men det begynner å gi seg heldigvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trett og sliten ja, har det slik jeg og....

uke 7-8 jeg nå...

hadde ikke mange dagene med kvalme med snuppa, håpe jeg slipper lett unna denne gangen og! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei=) ble så glad når jeg hørte at det var flere som ikke har kvalmen. er i uke 9+2 å er ikke kvlam i det hele tatt..kan kjenne meg litt uggen noen ganger,men det går over på noen få sekunder=) trett å sliten det er jeg også,men d kan komme av at jeg ikke får sove så gått om nettene og våkner veldig tili på morgenen for at jeg må pisse=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg er inne i mitt 3. svangerskap og har aldri vært kvalm. Trøtt og sliten ja, men har ikke vært kvalm.

 

Lykke til videre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var bare litt uggen i uke6 til uke10 i forrige svangerskap. Og har fått en nydelig jente som nå er 1.5år.. Og denne gangen er jeg om mulig ENDA bedre i svangerskapet. Denne gangen ble jeg heller ikke ordentlig kvalm, og uggenheten varte bare fra uke7 til uke8!!!!! Og jeg er straks i 2 trimester, går over dit på tirsdag, og jeg har hørt hjertelyden til knøttet og alt står fint til!!!!

Så min livmor duger helt suuuperfint selv om jeg ikke er plaget med kvalme...

 

Denne gangen er jeg trøttere og mere sliten enn med nr1. Men det kan jo skyldes at jeg har en fra før å ta meg av når jeg kommer hjem fra jobb.. Så jeg nyter den gode formen og bare koser meg med å være gravid... Håper hovedinlegger klarer å legge bekymringer tilside og gjøre det samme nå,, vi er mange som ikke er kvalme,, og som får flotte friske barn!!! :0)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke kvalm, bare trøtt. Nå jobber jeg skift i tillegg, så trøtt er jeg vandt til å være.. hehe.. Men jeg er trøttere enn til vanlig ja. Var hos legen her om dagen, og hun sa det var flott! Og det er jeg selvfølgelig heelt enig i!! Enhver dag uten kvalme er en bra dag :-)

 

Alikevel, det hender jeg tenker på å kjøpe en ny CB da, for å sjekke om jeg virkelig ER gravid, for det er jammen ikke noe annet som tilsier det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

ja, fra uke 6-9 hadde jeg behov for å sove 2 ganger om dagen,var helt knekt! Men hadde også veldig sterk kvalme disse ukene..

 

Det blir bedre med trøttheta når man nærmer seg 2 tri..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøtt og sliten ja. Er i 6.uke og er utrolig slapp og sliten og vil bare sove sove sove. I forrige svangerskap var jeg ikke trøtt men ble ganske kvalm i fra uke 8, ca, så går og venter på det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...