Gå til innhold

April: Snuppa prøver å åle seg fremover..er ikke det "alt for tidlig" ?


små

Anbefalte innlegg

Skal hun ikke være baby lenger altså? Virker som hun er fast bestemt på det å ikke være det iallefall:P

 

Hun er 3 1/2 mnd, og ruller rundt begger veier, og snur seg "sidelengs" (hvis dere forstår?)

Nå har hun begynt å forsøke å "åle" seg fremover..med engang jeg legger henne ned, snur hun seg over på magen og kaver noe vanvittig med å komme seg fremover.. Ja, det er jo ikek sikkert det er det hun prøver på i det hele tatt..men det ser sånn ut:P hehe.

 

Hun har da klart det innimellom..altså, ikke veldig langt...*ler*

 

 

Hvor er det blitt av baby min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lille jente ruller å står i. Snur seg360 grader når hun ligger på ryggen. Ser også at hun drar seg framover, vil liksom kjenne hvordan det er utenfor krabbeteppet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror snur seg fra rygg til mage og har gjort det i snart 3 uker, men ikke fra mage til rygg. Men i dag lå han på magen på stellebordet - og da kom rompa opp - og han skred framover et par ganger. Og stellematta er litt mindre enn stellebordet -så plutselig var han så langt framme at han skallet i stellebordet... ups, her må vi passe på ja! Hærlige små, det skjer mye nå framover altså.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...